וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאה לדונלד טראמפ: תמוך בזכות הנשים ללכת ערומות ברחוב

26.8.2017 / 0:31

היום (שבת) ייערכו לפחות 40 אירועים מסביב לעולם לציון יום ללא חולצה - הקורא לנשים להוריד חולצות ולהסתובב טופלס ברחובות. מארגנת האירועים קוראת לנשיא טראמפ לתמוך בזכות להתפשט

Gotopless.org

היום (שבת) הוא "יום ללא חולצה" הבינלאומי ולפני שאתם רצים לרחוב עירומים, דעו שאצלנו בישראל יזמינו לכם ניידת אם רק תעזו, אבל במקומות מרכזים אחרים בעולם מקווים שבקרוב יאפשרו מבחינה חוקית לנשים להסתובב ללא חולצה ברחובות, ממש כמו שלגברים מותר. לפחות 40 מחאות מתקיימות היום ברחבי העולם המעודדות את זכותה של אישה ללכת בלי חולצה בציבור. המחאות העולמיות נערכות בכל 26 באוגוסט מאז 2007, ובהן נשים, וכן גם גברים, מוחים על אי השיוויון בין המינים. מארגנת המחאות, נדין גארי, אמרה ל-HuffPost שזה לא הוגן שנשים לא יכולות להסתובב ללא חולצה ברחובות בעוד גברים כן, "במצב של שיוויון אמיתי, או שלכולם מותר או שלאף אחד לא", היא אמרה.

עוד בנושא:

יום ללא חולצה מאורגן ע"י התנועה הראלית, תנועה בינלאומית המאמינה שבני האדם נוצרו בתהליך של הנדסה גנטית ע"י חוצנים. לדבריהם, לא לאפשר לנשים ללכת בלי חולצה הוא עלבון לאומנות של החוצנים. הקבוצה נאבקת על זכויות החולצה במשך יותר מעשור וגארי מאמינה שהשינוי יגיע בקרוב, "הצלחנו לגייס הרבה נשים. באושן סיטי, מרילנד, מאשרים רחצה ללא חולצה". גארי נתנה לדוגמא גם את פורט קולינס, קולורדו, שם ניסו לאסור על חשיפת שדיים בפומבי, רק כדי ששופט יכריז על זה כהוראה בלתי חוקית.

גארי צופה שבית המשפט העליון יבחן בקרוב שוב את זכויותיהן של נשים להסתובב ללא חולצה בפומבי, "יש מקרה של טגאמי נגד שיקגו שתופס תאוצה שם" היא הוסיפה. במקרה הזה, סונוקו טגאמי, שהשתתפה בעצרת יום ללא חולצה ב-2014, הואשמה בהתערטלות בציבור. להגנתה טענה שהסתובבה עם צבע גוף שהסתיר את החלקים המוצנעים במסגרת מחאה פוליטית, המצדיקה את העירום במסגרת חופש הדיבור. על אף שבית המשפט העליון לא בעדה, גארי מקווה לטוב. היא וחברותיה העירומות מקוות שנשיא ארה"ב דונלד טראמפ יביע תמיכה בארגון, "טראמפ לא צייץ על זה, אבל יש לו אישה ובת יפייפיות וזה יהיה נחמד לחגוג את גופן ואת הנשיות שלהן", היא הוסיפה.

למה לו זה חוקי ולה זה לא?

זה משנה למי הפטמות שייכות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully