וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון על העימות השני עם טראמפ: הרגשתי שהוא אורב לי על הבמה

24.8.2017 / 10:34

הילרי קלינטון מספרת בספר שכתבה על אי הנוחות שהרגישה בעימות השני בינה לבין דונלד טראמפ במהלכו התגנב מאחוריה כשענתה לשאלות מהקהל, קלינטון הוסיפה כי אף שקלה להתפרץ לעברו ולקרוא - "התרחק ממני חלאה"

צילום: רויטרס, עריכה: עמרי וייס

הילרי קלינטון מספרת בספרה החדש "מה קרה" כי דונלד טראמפ גרם לעורה להצטמרר בעת שהתגנב מאחוריה בעימות השני במהלך קמפיין הבחירות לנשיאות ארצות הברית. היא אף שקלה לומר לו "התרחק ממני, חלאה".

בקטעים מוקלטים של ספרה אשר שודרו אמש (רביעי) מדברת קלינטון על קמפיין הבחירות שלה, אשר לדבריה היה מהנה וצנוע אך עם זאת גם מכעיס ומבולבל, ומכירה בכך שאכזבה את מליוני תומכיה כשהפסידה לטראמפ בנובמבר אשתקד.

קלינטון מתארת בקטעים כיצד טראמפ התגנב מאחוריה, ולדבריה אף ארב לה על הבמה בעת שענתה לשאלות מהקהל. זאת, במהלך העימות שהתקיים ב-9 באוקטובר בסיינט לואיס שבמדינת מיזורי.

העימות השני בין המועמדים לנשיאות הילרי קלינטון ודונלד טראמפ, אוקטובר 2016. רויטרס
"יודעת שאכזבתי", קלינטון וטראמפ במהלך העימות/רויטרס

יומיים לפני העימות נחשפו הקלטות שבהן נשמע טראמפ משוחח בבוטות עם שחקן הטלוויזיה בילי בוש. בין היתר נשמע טראמפ אומר כי מפורסמים רשאים לעשות ככל העולה על רוחם בנשים, כולל "לתפוס אותן באיבר מינן".

"זה היה אחד מאותם רגעים בהם היית רוצה לעצור הכל ולשאול את הצופים, מה אתם הייתם עושים? האם הייתם נשארים רגועים, מחייכים וממשיכים הלאה, או שהייתם עוצרים, מסתכלים לו בעיניים ואומרים בקול רם וברור- התרחק ממני חלאה, אני יודעת שאתה אוהב להטיל אימה על נשים, אבל עלי זה לא יעבוד", אמרה.

עוד הוסיפה קלינטון כי בחרה באפשרות הראשונה ולא התפרצה לעבר טראמפ בזכות ניסיונה העשיר בהתמודדות עם גברים כוחניים אך עם זאת תהתה מה היה קורה לו היתה מעירה ליריבה, "זו בוודאי הייתה סיטואציה טלוויזיונית הרבה יותר מעניינת אם הייתי מגיבה, אולי הקפדתי יתר על המידה לרסן את עצמי ולהפגין איפוק ושליטה עצמית, נחושה להראות לעולם שזו מי שאני" .

קלינטון סיפרה כי כתיבת הספר שצפוי להתפרסם בשבועיים הקרובים לא הייתה תהליך קל. כל יום במהלך הקמפיין הייתה מודעת לעובדה שמיליוני אנשים סומכים עליה ומאמינים בה וסירבה להעלות בדעתה כי תאכזב אותם, אך זה מה שקרה "לא הצלחתי להשלים את המשימה" סיכמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
העימות השני בין המועמדים לנשיאות הילרי קלינטון ודונלד טראמפ, אוקטובר 2016. רויטרס
טראמפ וקלינטון במהלך העימות באוקטובר/רויטרס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully