וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ משתולל והפועל ב"ש מאוכזבת: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

23.8.2017 / 14:00

נתניהו נפגש עם פוטין ומודאג מהאיום האיראני, דונלד טראמפ שוב נגד התקשורת, מטוס הדרימליינר התקבל בנתב"ג, תלמידי המגזר החרדי פתחו את שנת הלימודים, הפועל באר שבע מאוכזבת ולקראת השבוע האחרון של החופש הגדול איפה אפשר לבלות וכמה חם עומד להיות

צילום:יותם רונן, גדעון רונן, אבי כהן, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


ראש הממשלה נתניהו ונשיא רוסיה פוטין נפגשו היום בעיר הקיט הרוסית סוצ'י. על הפרק - הדאגה בישראל מהתגברות הנוכחות האיראנית בסוריה ובסביבתה, על רקע הנוכחות הרוסית באזור.
טלו שלו, הכתבת המדינית של וואלה! NEWS עם הפרטים.

דונלד טראמפ מעדיף להמשיך בקמפיין מאשר להיות נשיא. הלילה במופע באריזונה הוא שוב עבר לאלתורי בחירות במקום לתסריט נשיאותי וירה לכל הכיוונים.
עמרי נחמיאס, שליח וואלה! NEWS לוושינגטון ועורך חדשות החוץ אורן נהרי עם מה שעובר על טראמפ והקולות שמטילים ספק ביכולתו למלא את התפקיד.

צה"ל הציג היום מטוס חדש ללא טייס ובמקביל מרחיב משמעותית את מערך ה-F35. אמיר בוחבוט, הכתב הצבאי של וואלה! NEWS עם הפרטים.

חברת אל על הציגה היום את הרכש החדש מארצות הברית - מטוס הדרימליינר של בואינג, שיעזור לה בין השאר להתמודד מול טיסות הלואוקוסט. עובדי הנמל הביעו מחאה. אבי אשכנזי, כתב וואלה! NEWS היה בקבלת הפנים .

במגזר החרדי נפתחה היום שנת הלימודים. לקראת הפתיחה הרשמית בשבוע הבא דווח כתב החינוך משה שטיינמץ מועדת החינוך של הכנסת.

לטובת שיפוץ רחוב בקריית עקרון נדרשו בעלי הבתים לשלם היטל פיתוח. דניאל טרי, נכה המתנייד בכסא גלגלים ומחזיק בנכס ברחוב נדרש גם לשלם אך גילה שהרחוב המשופץ לא מונגש להתניידות בכסא גלגלים.
דנה ירקצי, כתבת הרווחה של וואלה! NEWS עם הסיפור והתגובות.

אכזבה גדולה להפועל באר שבע בסלובניה . אורן יוסיפוביץ' ושלמה ויס מוואלה ספורט עם הקולות המאוכזבים.

כמעט רואים את הסוף של החופש הגדול, אבל השבוע הקשה עוד לפנינו. אירה אימרגליק, כתבת הצרכנות מביאה כמה המלצות ורעיונות לפינאלה של החופש אחרי שכל הכסף כבר נגמר.

סוף השבוע האחרון של החופש הגדול צפוי להיות חם במיוחד, שלא לומר לוהט. החזאי טל שמאי, עם המעלות הצפויות מפארק הירקון.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully