וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינה לבג"ץ: פרשת המעונות – בישורת האחרונה לקראת החלטה

23.8.2017 / 11:49

בתשובה לעתירה על ההתעכבות בהחלטה אם להעמיד לדין את רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, טענה הפרקליטות כי ההחלטה תתקבל בקרוב. החודש דווח כי היועמ"ש יגיש נגדה כתב אישום על כך שהשתמשה לכאורה בכספי מדינה לצרכים אישיים

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

הפרקליטות הודיעה היום (רביעי) לבג"צ כי ההחלטה אם להעמיד לדין את רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בפרשת המעונות תתקבל בקרוב. זאת בתגובה לעתירה, שבה נאמר כי התיק נמצא בישורת האחרונה שלו ולכן יש לדחות את העתירה של העיתונאי אורי משגב.

החודש דווח בחדשות 2 כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט צפוי להודיע על הגשת כתב אישום נגד נתניהו, שנחקרה לאחרונה פעם נוספת במשרדי להב 433. משפחת נתניהו דחתה את הטענות ומסרה כי "הגברת נתניהו לא עברה שום עבירה".

ההודעה על הגשת כתב האישום נגד רעיית ראש הממשלה צפויה להתרחש לאחר יותר משנה מאז שהעבירה המשטרה המלצה לעשות זאת. ואולם, בפרקליטות ביקשו השלמות חקירה נוספות והתיק הועבר בחזרה אל פרקליטות מחוז ירושלים לצורך כך.

לקריאה נוספת בנושא
מסתמן: מנדלבליט יודיע על הגשת כתב אישום נגד שרה נתניהו
פרשת המעונות: שרה נתניהו נחקרה פעם נוספת בלהב 433

בנימין נתניהו ושרה נתניהו ממריאים לביקור בצרפת, 30 ביוני 2017. קובי גדעון, לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה ורעייתו/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון, לע"מ

בין העבירות שנקשרו בשמה של נתניהו הייתה העסקת המטפלת - העוסקת בחשד שמטפלת סיעודית שטיפלה באביה של רעיית ראש הממשלה קיבלה תשלום מכספי המדינה ולא מכספם של הזוג כפי שנדרש בחוק.

עבירה נוספת – ניפוח הוצאות הארוחות בבית ראש הממשלה – שבה חשודה נתניהו כי דיווחה על מימון ארוחות לכמה אנשים בסכומים גבוהים ממה שהוצא בפועל. עניין אחר שיוחס לנתניהו הוא העסקת חשמלאי באופן פרטי למרות שלא זכה במכרז, והעברת ההוצאות לקופת המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully