וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוד אחרי המחבל מברצלונה ופרידה מג'רי לואיס: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

21.8.2017 / 14:00

תושב הצפון הורשע ברצח ואונס של צעירה מאשדוד, נמשך המצוד אחרי המחבל מברצלונה, הליכודניקים החדשים מול השינויים בעבודה, זהבה גלאון נפגשה עם אבו מאזן, דרמה במכבי תל אביב ופרידה מג'רי לואיס

צילום: יותם רונן, בני בן סימון, רוני כנפו, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

אחרי 12 שנה: גבר מהצפון הורשע ברצח ובאונס של רינת רואס בת ה-19 מאשדוד. יניר יגנה, כתב וואלה! NEWS בדרום דווח מבית המשפט.

נמשך המצוד אחר יונס אבו יעקוב שביצע את פיגוע הדריסה בברצלונה בו נרצחו שלושה עשר תיירים ואזרחים.
אורן נהרי עורך חדשות החוץ עם הפרטים על הרחבת המצוד.


קיץ מעניין בפוליטיקה הישראלית. בליכוד מזיעים כי יש ליכודניקים חדשים, בעבודה מזיעים כי אבי גבאי משנה את הכללים. טל שלו, הכתבת הפוליטית של וואלה! NEWS עושה סדר בפרטים.

ביום חמישי יגיע לארץ שליחו של הנשיא טראמפ ג'ארד קושנר למסע דילוגים במזרח התיכון בניסיון להתניע את המשא ומתן בן ישראל לפלסטינים. יושבת ראש מרצ זהבה גלאון התארחה באולפן וסיפרה על פגישתה אתמול עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן .

דרמה במכבי תל אביב ורגשות מעורבים בברצלונה. אורן יוסיפוביץ' מוואלה ספורט עם הפרטים ועוד הפרוייקט המיוחד שמדרג את עשרת הגדולים.

אחד האנשים המצחיקים והמוכשרים בהסטוריה של הבידור הלך לעולמו אמש. ג'רי לואיס נפטר בגיל 91. אבנר שביט מוואלה תרבות על הקריירה של לואיס.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully