וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מנסה לחזור לשגרה והמעצר של אלדד יניב: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

20.8.2017 / 14:00

צילום:אבי כהן, בני בן סימון, יותם רונן, שלומי גבאי,רויטרס,CNN עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

סוף שבוע של טרור עבר על ספרד, עם פיגועים בברצלונה ובעיירה אלקנר. אבי אשכנזי, שליח וואלה! NEWS לספרד מדווח על ההתפתחויות האחרונות. אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS על האירועים בברצלונה, פינלנד ורוסיה.

מני נפתלי ואלדד יניב, ממארגני ההפגנות בפתח תקווה נגד היועץ המשפטי לממשלה, הובאו לפני שופט הבוקר, לאחר שהעדיפו להשאר במעצר הלילה במקום לקבל את תנאי המשטרה להתרחק מפתח תקווה לעשרה ימים. אור רביד, כתה וואלה! NEWS מדווח מבית המשפט.
רני בלייר, הבמאי האקטיביסט , שותף פעיל בהפגנות ומירב לפידות, דוברת משטרת ישראל התראיינו באולפן על אירועי אמש.

מח"ט גבעתי היוצא, אלוף משנה ירון פינקלמן וסגנו ננזפו על ידי אלוף פיקוד דרום איל זמיר בשל גניבת הנשקים מבסיס שדה תימן לפני מספר חודשים, אמיר בוחבוט, הכתב הצבאי של וואלה! NEWS עם הפרטים.

איש הימין הקיצוני סטיב באנון עזב את הבית הלבן אבל בכך זה לא נגמר. הוא הכריז מלחמה על כמה מאנשי הנשיא ובראשם החתן ג'ארד קושנר. עמרי נחמיאס, שליח וואלה! NEWS לוושינגטון עם הדיווח.

שבוע של סיוט צפוי לנוסעי רכבת ישראל בעקבות עבודות תשתית שנועדו להתאים את המסילות לנסיעת רכבות חשמליות. שלומי גבאי, כתב וואלה! NEWS בשרון פגש הבוקר את הנוסעים בתחנת בית יהושע..

30 שנה חלפו מאז הריקוד המושחת של בייבי וג'וני. אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה תרבות על סוד ההצלחה של הסרט וההשפעה שלו על סדרות וסרטים נוספים.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully