וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: בת 10 שנאנסה ילדה תינוק אחרי שהעליון סירב לאפשר לה הפלה

כלי תקשורת במדינה דיווחו כי הילדה שנאנסה על ידי קרוב משפחתה ילדה תינוקת, אחרי שבית המשפט דחה את בקשותיה. החוק במדינה קובע כי ניתן לעבור הפלה רק עד השבוע ה-20 להיריון

מחאה נגד תקיפות מיניות בהודו. ניו דלהי, דצמבר 2013. רויטרס
מחאה נגד אונס בניו דלהי/רויטרס

ילדה בת עשר בהודו, שסורבה על ידי בית המשפט העליון במדינה לעבור הפלה, ילדה תינוקת - כך דיווחו היום (חמישי) כלי תקשורת במדינה.

החוק בהודו קובע כי הפלה אפשרית רק במהלך 20 השבועות הראשונים להיריון, אלא אם כן חוות דעת רפואית גורסת כי ההיריון מסוכן לאם. הילדה ההרה, בת למשפחה ענייה שאביה עובד מדינה ואמה עובדת כעוזרת בית, טענה כי נאנסה כמה פעמים בשבעת החודשים האחרונים על ידי קרוב משפחתה.

השופטים זימנו מומחים בבקשה שיעריכו את הסיכויים לבצע הפלה בטוחה בילדה, אך לפי פסיקתם, ההליך הרפואי של סיום ההיריון עלול להזיק לילדה ועל כן אסרו אותו. מנגד, עורך הדין של הילדה אמר כי רופאים שבדקו את הילדה קבעו כי עצמות האגן שלה לא מפותחות מספיק כדי שתוכל ללדת, וכי אם תלד חייה וחיי התינוק שלה יהיו בסכנה אמתית.

לפני כחודשיים התיר בית המשפט לילדה בת עשר לעבור הפלה, למרות שהריונה היה גם הוא בשלבים מתקדמים. זאת, לאחר שהיא טענה כי נאנסה על ידי אביה החורג, שנעצר בעקבות עדותה. עיתון הודו אקספרס דיווח כי אמה של הקורבן ביקשה את שחרור בעלה בטענה כי הוא התנצל בפני הילדה, והוסיפה כי אם ייאסר ייפגעו שאר ילדי המשפחה.

עוד ידיעות על הודו
בשבוע אחד: עשרות ילדים מתו בבית חולים בצפון הודו
הודו מתחממת - ועשרות אלפי חקלאים מתאבדים מדי שנה

  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully