וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: סופר המתח חשוד שרצח ארבעה אנשים בבית הארחה לפני 20 שנה

20 שנה לאחר שארבעה נרצחו בבית הארחה במזרח המדינה, הצליחה המשטרה להגיע לפריצת דרך בזכות ד-נ-א, ולעצור את ליו יונגביאו, שפרסם מותחנים. "חיכיתי לכם פה במשך כל השנים", אמר לחוקריו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשטרה בחנה 60 אלף טביעות אצבע. הקלסתרונים של החשודים ברצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסופר הסיני ליו יונגביאו פרסם ספרי מתח מוצלחים, וככל הנראה היו לו מקורות טובים לשאוב מהם השראה. השבוע הוא נעצר בחשד שרצח ארבעה בני אדם לפני 20 שנה בזכות דגימות ד-נ-א שאפשרו פריצת דרך בחקירה. "חיכיתי לכם כאן במשך כל הזמן הזה", אמר הסופר לשוטרים שהגיעו לעצור אותו בביתו בשבוע שעבר, לפי דיווחים בכלי התקשורת במדינה.

המשטרה סבורה כי ליו היה אחד משני בני אדם שנרשם לבית הארחה בעיר הוזהו שבמזרח המדינה ב-29 בנובמבר 1995, כדי לשדוד את האורחים במקום. כשאחד מהם נאבק בשודדים, הם הכו אותו למוות, ואז ניסו להסתיר את מעשיהם והרגו את הזוג שניהל את המקום וגם את הנכד שלהם בן ה-13.

אחד השוטרים שהיה מעורב בחקירה המקורית סיפר לאתר "העיתון" בשנגחאי כי החקירה הגיעה למבוי סתום מאחר שהחוקרים לא הצליחו למצוא קשר בין הקורבנות לבין הרוצחים. במהלך הקיץ, כמעט 22 שנה לאחר הרצח המרובע, החוקרים הגיעו לקצה חוט וזיהו את ליו ואת שותפו, שזוהה רק בשם וונג, בן 64. ב"צ'יינה דיילי" דווח כי במהלך החקירה הממושכת, החוקרים בחנו כ-60 דגימות של טביעות אצבעות.

ככל הנראה, ליו כבר יכתוב את ספרו הבא מאחורי הסורגים ובינתיים הוא הספיק לכתוב מכתב לאשתו, שבו חשף בפניה את מעשיו. "עתה אני יכול להשתחרר סוף סוף מהייסורים הנפשיים שלי", כתב הסופר הרוצח.

  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully