וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ ממשיך להדהים את ארה"ב ובלאגן חדש בבית"ר ירושלים: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

16.8.2017 / 14:00

מעצר נוסף בפרשת המיליארדר שטיינמץ, טראמפ על הגזענות באמריקה, נהרס בית המחבל בחלמיש, הדרך להימנע מססמאות מעיקות ברשת ומי יהיו המועמדים לפרסי אופיר?

צילום: יותם רונן, שי מכלוף, אבי כהן, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

נמשכים המעצרים בפרשת השוחד והלבנת ההון בקרב אנשי עסקים בכירים בישראל. אבי אשכנזי, כתב וואלה! NEWS לענייני משטרה,עם פרטים חדשים מבית משפט השלום בראשון לציון.

אחרי שהמציא את המונח פייק ניוז נשיא ארה"ב דונלד טראמפ במונח לשוני חדש- אלט לפט. עמרי נחמיאס, שליח וואלה! NEWS לוושינגטון ואורן נהרי, עורך חדשות החוץ של ואלה! NEWS על סיבוב הפרסה של טראמפ שיצר מהומה.

דרמה הבוקר בתחנת הרכבת ברחובות אחרי שמזוודה של תייר מפקיסטן עוררה את חשדם של הבודקים והתחנה נסגרה.

תאונה בין מיניבוס לרכב פרטי בדרום הארץ בשבוע שעבר הסתיימה בכך שנוסעי הרכב הפרטי דקרו את נהג המיניבוס. יניר יגנה כתב וואלה! NEWS בדרום עם הפרטים מהארכת המעצר.

מיכל סלומון, אלמנתו של אלעד שנרצח עם אחותו ואביו בפיגוח בחלמיש קראה היום לגזור עונש מוות על הרוצח. לפנות בוקר הרס צה"ל את ביתו של המחבל בכפר כובר.

היום אנחנו משתמשים במכשיר הנייד שלנו לעשות הכל, אפילו לבצע פעולות בחשבון הבנק, חברת היי טק ישראלית פיתחה טכנולוגיה המאפשרת לנו להכנס לחשבונות שלנו בלי סיסמה ובלי קודים, היא פשוט מזהה אותנו. איך זה עובד? יאיר פינצי מנכ"ל חברת Secured touch על הפיתוח.

יום של הכרעות גם עבור בית"ר ירושלים וגם עבור הפועל באר שבע. חמי אוזן, עורך וואלה ספורט עם הפרטים.

שרת התרבות הקפיאה את העברת כספי התמיכה בתיאטרון אלמידאן החל משנת 2016 .שגיא בן נון מוואלה תרבות, מעדכן שהתיאטרון לא מוכן לוותר בקלות על המימון.

מי יהיו המועמדים בטקס פרסי אופיר, האוסקר ישראלי? אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה תרבות עם השמות.



הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully