וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחקו באש ובקרח: 4 נעצרו בהודו בחשד להדלפת פרק ב"משחקי הכס"

משטרת הודו עצרה את הארבעה, שלושה מתוכם עובדים בחברה המספקת את פרקי הסדרה הפופולרית לשידור ואחד הוא עובד לשעבר בה. הם חשודים בעבירות של הפרת אמונים וסייבר, ומעצרם הוארך עד 21 באוגוסט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, זה ספויילר, אבל עבר שבוע מאז שהוא שודר. מתוך הפרק שהודלף/מערכת וואלה!, צילום מסך

משטרת הודו עצרה אתמול (שני) ארבעה בני אדם בחשד להדלפת פרק 4 של העונה השביעית של משחקי הכס. שלושה מתוכם עובדים בחברת "פריים פוקוס טכנולוג'י" במומבאי, שמספקת את פרקי הסדרה הפופולרית לאתר הסטרימינג "הוטסטאר" ומחזיקה בהם עד ליום עלייתם. האתר הוא הגוף שהגיש את התלונה למשטרה. החשוד הרביעי הוא עובד לשעבר בחברה.

"לאחר קבלת התלונה, עצרנו את הארבעה בחשד לפרסום לא רשמי של הפרק הרביעי של העונה השביעית", אמר סגן מפקד המשטרה, אכבר פתאן, לסוכנות הידיעות הצרפתית. לדבריו, הארבעה חשודים בהפרת אמונים ובעבירות סייבר, ויישארו במעצר עד 21 באוגוסט. הפרק המדובר דלף לרשת ב-4 באוגוסט, יומיים לאחר מועד שידורו. לדליפה אין קשר לפריצה הגדולה לרשת המחשבים של רשת HBO בתחילת החודש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעולם שלה, על הדלפות נשרפים בחיים. אם הדרקונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת הפריצה הגדולה, אישרה HBO רשמית כי נפלה קורבן למתקפה, שהתבטאה באובדן של מידע קנייני. איום הפצת התכנים התממש כעבור יממה, כשהתסריט המלא של הפרק הרביעי בעונה 7 של "משחקי הכס", שישודר רק ביום שני לפנות בוקר, שעון ישראל, דלף לרשת, ובמקביל אליו גם שני פרקים שטרם שודרו של "בולרז", פרק עתידי של "לא בטוחה", שני פרקים עתידיים של "חדר 104" ושני פרקים עתידיים של הסדרה "Barry" בכיכובו של ביל היידר, המיועדת לעלות לשידור רק ב-2018. הפרקים הומרו במהרה לקבצי טורנט, ועל פי ההערכות שותפו כבר מיליוני פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully