וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגשר נבדק בהצלחה לפני 4 חודשים; תיעוד חדש מרגע הקריסה

בתיעוד ניתן לראות את רגעי ההתנגשות שמביאים לקריסה הטרגית של הגשר בכביש 4 על תא הנהג במשאית, שבו ישב ההרוג אליחי טדרי. חברה חיצונית שערכה בדיקה הנדסית לגשר קבעה כי הוא תקין והעניקה לו ציון 95

צילום באדיבות ערוץ 10

הגשר בכביש 4 שקרס אתמול (שני) עבר לאחרונה בהצלחה בדיקת תקינות חיצונית, שארכה כתשעה חודשים. עם סיום הבדיקה, שנערכה על ידי מומחי גשרים מחברת "גרשקו מהנדסי מבנים", באפריל האחרון, הוא קיבל ציון 95, הנחשב גבוה. הבדיקה הבאה תוכננה למרץ 2019.

לפנות בוקר הסתיימו העבודות לפינוי המשאית והגשר, והכביש נפתח לתנועה בשני הכיוונים. מחקירה ראשונית של אגף התנועה ושחזור הנסיעה, עולה כי נהג המשאית יצא מחולון ועלה על כביש 4. הוא הספיק לחצות ארבעה גשרי הולכי רגל לאורך כביש 4, שכולם מתנשאים לאותו גובה.

באזור גבעת שמואל עצר הנהג את המשאית וזרוע המנוף הורמה לגובה של 5.05 מטרים, ובהמשך הנסיעה פגעה בגשר שקרס, הניפה אותו באוויר ואספה אותו קדימה. מצלמות הכבישים של "נתיבי ישראל" תיעדו את המשאית זמן קצר לפני התאונה, שם נראית זרוע המנוף פתוחה. לא ברור אם היא הורמהבשל תקלה טכנית במנוף או בשל טעות אנוש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע קריסת הגשר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אישור מהנדס מומחה שניתן לגשר בכביש 4 באפריל האחרון 15 באוגוסט 2017. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
טופס האישור שניתן בסיום הבדיקה/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כביש 4 לאחר פירוק הגשר, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

נערה בת 15 נפצעה מוקדם יותר היום באורח קל מפגיעת אופנוע לאחר שניסתה לחצות את נתיבי כביש 4 ממערב למזרח באזור בני ברק. הנערה ניסתה לחצות את הכביש המהיר ברגל בעקבות קריסת גשר הולכי הרגל אמש על משאית שהתנגשה בו. באירוע נהרג נהג המשאית, אליחי טדרי. הנערה פונתה במצב קל לבית החולים שיבא בתל השומר על ישי חובשים ופרמדיקים של מד"א.

במשטרה ממתינים לחוות דעת של מהנדס באשר לתקינות הנתיב הדרומי של הגשר, כדי לפתוח אותו לתנועה בשעות הבוקר לנסיעה מצפון לדרום. במקום פעלו במשך כל הלילה לפינוי הקורה שקרסה והמשאית כדי לאפשר את פתיחת הכביש גם לכיוון צפון. מדובר באחד מעורקי התחבורה המרכזיים של ישראל ולכן נעשה מאמץ עילאי כדי לפתוח את הכביש לכל הכיוונים.

(עדכון ראשון: 14:54)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריסת הקורה על המשאית, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully