וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות קריסת הגשר בכביש 4: עומסי תנועה כבדים ברחבי גוש דן

14.8.2017 / 21:39

קריסת הגשר הסמוך למחלף גהה בכביש 4 הובילה לפקקי ענק בכל צירי התנועה באזור, נהגת שנתקעה בפקק: "מקווה שאגיע מתישהו הביתה". המשטרה קוראת לציבור הנהגים שלא להגיע לאזור ולנסוע בכבישים חלופיים

צילום: יותם רונן וסרטוני גולשים, עריכה: יוסי אלטר, ורד לידני ושניר דבוש

עומסי תנועה כבדים נרשמים הערב (שני) ברחבי גוש דן, בעקבות קריסת הגשר בכביש 4 הסמוך למחלף גהה, בכניסה לגבעת שמואל. המשטרה ביקשה מהציבור שלא להגיע לאזור הקריסה, והפנתה את הנהגים לכבישים חלופיים.

הדס כרמי ש"נתקעה" עם רכבה בפקק הענק בכביש 4 בעקבות קריסת הגשר אמרה לוואלה! NEWS: "אני תקועה בכביש 4. כל הנהגות והנהגים נאלצו לעשות פניית פרסה על הכביש. מקווה שאגיע מתישהו הביתה".

מהמשטרה נמסרו ההנחיות הבאות לנהגים: לבאים מצפון לדרום, בצומת מורשה יש לפנות לכביש 5 לכיוון ראש העין או לחילופין לפנות מערבה לכביש 20 (נתיבי איילון). לבאים מדרום לצפון, יש לצאת במחלף מסובים ולפנות לכביש 461 עד צומת הטייסים. בצומת יש לפנות שמאלה לכיוון כביש 40.

קריסת הגשר בכביש 4: צפו במפת הפקקים המתעדכנת

גשר גהה (קוקה קולה) בבני ברק קרס לאחר שמשאית פגעה בו 14 באוגוסט 2017. כבאות פתח תקווה, מערכת וואלה! NEWS
זירת הקריסה, הערב/מערכת וואלה! NEWS, כבאות פתח תקווה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאמצי חילוץ המשאית, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקריסה נפצע נהג משאית קשה. לפי מד"א, לכוד נוסף נמצא בתוך המשאית וטרם התברר מצבו. חובשים ופרמדיקים הגיעו לזירת האירוע ומנסים לחלץ את השניים. שוטר שטיפס על המשאית בניסיון לסייע בחילוץ נפל ונפצע קל.

רפאל משולם, שמילא דלק במכוניתו בתחנת יציב הסמוכה לגשר שקרס, סיפר: "תדלקתי את הרכב בתחנה ופתאום שמעתי רעש מטור, . ראיתי את המנוף של המשאית נכנס בעוצמה בגשר ואחרי מספר שניות את הגשר קורס על המשאית. מה שלא נותן להירגע עד עכשיו זה שחצי דקה לפני התאונה, ראיתי ילדים שחצו את הגשר. לא ייאמן. פשוט מטורף".

זכי הלר, דובר מד"א, אמר כי "חתיכה מהגשר פשוט קרסה. כרגע נעשים מאמצים להעריך מה מצב הלכוד". לדבריו, "זהו גשר בטון כבד וגדול. הוא מחץ את הקבינה של המשאית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשאית מתחת לגשר שקרס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאמצי החילוץ, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הנהג נסע עם זרוע מנוף פתוחה ופגע בגשר, שקרס. ואולם, לא ברור כיצד פגיעת מנוף מביאה לקריסת גשר גדול להולכי רגל שקיים כבר שנים רבות. המפכ"ל רוני אלשיך ומפקד מחוז תל אביב ניצב משה אדרי הגיעו לזירת התאונה.

"כשהגענו למקום ראינו את הגשר שקרס על תא הנהג של המשאית שהיה מעוך לגמרי", סיפר חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א יובל שמר. "ניסינו להגיע לנהג הלכוד על מנת לטפל בו, אבל בשל הסכנה של הקריסה לא ניתן להגיע אליו ובשלב זה נעשות הכנות עם כלים מיוחדים על מנת לחלצו".

(קריאה ראשונה: 21:09)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאמצי החילוץ, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צוותי ההצלה סמוך למשאית, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך
גשר גהה (קוקה קולה) בבני ברק קרס לאחר שמשאית פגעה בו 14 באוגוסט 2017. כבאות פתח תקווה, מערכת וואלה! NEWS
הניסיון להזיז את הגשר שקרס, הערב/מערכת וואלה! NEWS, כבאות פתח תקווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully