וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנכים חסמו את התנועה בכביש החוף: "נשארים עד שיטפלו בקצבאות"

14.8.2017 / 18:45

לאחר העימות עם המשטרה באשדוד, הפגינו חברי מטה מאבק הנכים בכביש החוף, בנתיבי איילון ובכביש 531, בדרישה להעלות את קצבאות הנכות: "האירוע באשדוד היה אי הבנה חד פעמית עם המשטרה"

צילום: שלומי גבאי ונתיבי ישראל, עריכה: יוסי אלטר

כביש החוף וכביש 531 באזור כפר שמריהו ורעננה נחסמו אחר הצהריים (שני) לתנועה בעקבות הפגנת מטה מאבק הנכים. בהמשך הם נפתחו, לאחר שההפגנה פוזרה.

אייל כהן מהפנתרים אמר לוואלה! NEWS: "סגרנו את כביש החוף בנקודה שאחרי יקום, כרגע אנחנו פה עד להודעה חדשה. עד שלא יטפלו בקצבאות של הנכים. מה שהיה אתמול באשדוד היה אי הבנה וחוסר שיתוף פעולה בין הנכים למשטרה, מקווה שזה חד פעמי ולא יחזור על עצמו".

הפגנת הנכים בכביש 2, כביש החוף- חוסמים את הכביש 14 באוגוסט 2017. שלומי גבאי, מערכת וואלה!
הפגנת הנכים בכביש החוף, אחר הצהריים/מערכת וואלה!, שלומי גבאי

אתמול ביקשו הנכים להפגין מול טקס חתימת הסכם הגג באשדוד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, אך המשטרה מנעה מהם להגיע לאזור, ועצרה חמישה מהם. במשטרה טענו אתמול כי הכביש המוביל לצומת בני דרור נחסם בידי הנכים, אולם תיעוד ממצלמות נתיבי ישראל מלמד על כך שרכבי המשטרה (בצבע לבן) היו אלו שחסמו את התנועה במקום.

"המשטרה חצתה אתמול כל גבול", האשים עו"ד עמית חלמיש שהגיע אמש לתחנת המשטרה כדי לשחרר את הנכים מהמעצר. "מדובר באנשים נכים שהמצוקה שלהם ברורה. משטרת ישראל טוענת כי המכות החזקות שהם חטפו אי פעם ממפגינים היו אתמול מהנכים, אנחנו מזמינים את הציבור לצפות בסרטונים ולהחליט אם התנהלות המשטרה הייתה מוצדקת או לא. אם זה הוגן ששוטרים ישתלטו בכוח על אנשים עם כיסא גלגלים, פגועי נפש, שמתקשים לבטא ולהגן על עצמם במיוחד בסיטואציות קשות".

כביש 2 לכיוון צפון נחסם לתנועה בעקבות הפגנת הנכים; "נאפשר מעבר לחולים". מערכת וואלה! NEWS
הנכים על כביש החוף, אחר הצהריים/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully