וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר טילים וקנאביס רפואי: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

14.8.2017 / 14:00

מיליארדר עוכב לחקירה בחשד לשוחד, הרוגה בתאונת דרכים בדרום, שלומית מלכה מתאוששת, כמה ישלמו ההורים בשנה"ל הבאה? משבר הטילים בחצי האי הקוריאני, נמשכות הפגנות בארה"ב, מאה ימים לבחירת מקרון , האם ישראל תייצא קנאביס רפואי וכמה עמוס ב-JFK?

צילום: מאצ'י הוף, בני בן סימון, רויטרס עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


המיליארדר בני שטיינמץ ואנשי עסקים בכירים עוכבו הוגקר לחקירה בחשד לשוחד. אבי אשכנזי, כתב הפלילים של וואלה! NEWS דווח מלהב 433

תאונה קטלנית בדרך לאילת בת 30 נהרגה בהתהפכות רכב ביטבתה. יניר יגנה, כתב וואלה! NEWS בדרום עם הפרטים.

שיפור ניכר במצבה של הדוגמנית שלומית מלכה שנפצעה אתמול אחרי שהחליקה עם קורקינט חשמלי כשהיא לא חובשת קסדה בת"א ונחבלה בראשה ובגפיה. האם אחרי התאונה אנשים ייזהרו יותר? אור רביד, כתב וואלה! NEWS לענייני תחבורה בדק.

כמה ישלמו ההורים במוסדות החינוך בשנה הבאה? משה שטיינמץ, כתב החינוך של וואלה! NEWS עם הנתונים.

משבר הטילים בחצי אי הקוריאני: כל הצדדים מנסים להנמיך את הלהבות ובמקביל לא לוקחים סיכון. אורן נהרי, עורך חדשות החוץ על קריאת ההרגעה של נשיא דרום קוריאה.

אמריקה לא נרגעת מהגינוי הרפה במיוחד של הנשיא טראמפ לאירועי שרלוטסוויל. הלילה סדרת הפגנות מחאה בכמה ערים בארה"ב. שליח וואלה! NEWS לארה"ב עמרי נחמיאס דווח.


100 הימים הראשונים של נשיא צרפת עמנואל מקרון מגיעים לסיומם והכוכב הגדול של הפוליטיקה הצרפתית כבר לא כל כך זוהר. אבנר שביט, הצרפתולוג של וואלה! NEWS מסכם.

ועדה בין משרדית ממליצה לאשר ייצוא קנאביס רפואי. אורי וייס, חקלאי מגבעת חן שמורשה לגדל קנאביס על ההשלכות.

אם חשבתם שנמל בן גוריון עמוס בימים האלה, זה עוד כלום לעומת שדות התעופה הענקיים כמן JFK בניו יורק. והם לא יותר טובים ולא יותר זולים. דניאל זירי כתבת וואלה! NEWS בניו יורק עם הנתונים.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully