וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש מערך התקשורת לשעבר של טראמפ: "גורמים בבית הלבן מנסים להפילו"

אנתוני סקרמוצ'י, שהודח בחודש שעבר אחרי עשרה ימים בלבד, טוען כי יש בוושינגטון מי שמחפש להפיל את נשיא ארה"ב. בריאיון ראשון מאז פיטוריו, אמר כי על טראמפ למנות עוד גורמים נאמנים שיעזרו לו ליישם את משנתו

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

ראש מערך התקשורת לשעבר בבית הלבן אנתוני סקרמוצ'י אמר היום (ראשון) כי ישנם גורמים בוושינגטון הפועלים להדחת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. בריאיון ראשון מאז שהודח בחודש שעבר כעבור עשרה ימים בלבד בתפקיד, אמר לרשת ABC כי "מה שקורה בוושינגטון הוא שהנשיא לא מייצג את הממסד הפוליטי, ולכן מסיבה כלשהי הם החליטו לסלק אותו".

הדחתו של סקרמוצ'י הגיעה בעקבות שיחה בוטה שקיים עם עיתונאי, ובה גידף את ראש הסגל בבית הלבן ריינס פריבוס – שסולק בעצמו מהממשל – וכן את יועצו של הנשיא סטיב באנון. לדברי סקרמוצ'י, הוא סבר שהיה זה ריאיון שלא לציטוט והוא "שילם על כך את המחיר".

לדבריו, "יש גורמים בוושינגטון, כולל בבית הלבן, שלא מקדמים בהכרח את האינטרסים של הנשיא או את האג'נדה שלו". סקרמוצ'י הוסיף כי על הנשיא למנות עוד גורמים "נאמנים" כדי ליישם את משנתו.

מינויו של סקרמוצ'י הוביל להתפטרותו של דובר הבית הלבן שון ספייסר, וגרם לטלטלה שנמשכה עשרה ימים. על אף שראש הסגל החדש ג'ון קלי החל בהשלטת סדר, המתיחות בין האגפים השונים בממשל נמשכת - היועץ לביטחון לאומי הרברט מקמאסטר מנסה לטהר את המועצה לביטחון לאומי מאנשיו של היועץ השנוי במחלוקת סטיב בנון, שתומכיו הם חלק מבסיס התמיכה של טראמפ.

לקריאה נוספת בנושא
מנהל התקשורת של טראמפ הודח לאחר עשרה ימים בתפקיד
הפנים החדשות של הבית הלבן: "אפטר את כולם; סטיב בנון מוצץ לעצמו"

הנשיא דונלד טראמפ וראש מערך התקשורת שהודח, סקרמוצ'י יולי 2017. רויטרס, רויטרס
סקרמוצ'י וטראמפ/רויטרס, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully