וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה כואבת: גילתה שבעלה בוגד בה וזה מה שהיא עשתה

12.8.2017 / 23:04

אישה שגילתה שבעלה בוגד בה אחרי 10 שנות נישואים החליטה לנפץ לו את רכב ה-BMW היוקרתי לרסיסים. סרטון הנקמה המצמרר הפך לויראלי

צילום מסך

הלוואי והיה לנו את האומץ לנקום ככה באקסים שלנו על כל מה שעשו לנו, גם אם הם לא באמת עשו כלום וזרקו אותנו בצדק. אישה אמיצה גילתה אחרי 10 שנות נישואים שבעלה בוגד בה עם אישה אחרת (שהיא מכירה), אז היא לקחה פטיש גדול וניפצה את רכב ה-BMW היוקרתי שלו, כשהיא מתעדת הכל במצלמה כדי שהוא ועוד אלפים ברשת יראו מה עונשו של בוגד. זה לא נגמר שם. בזמן שהיא מנפצת לו את השמשה הקדמית, היא מבטיחה שהוא לא יישכח לעולם את מה שהיא מתכננת לו - כולל צו הרחקה מהילדים, מכתב גירושים ותנו לנו לנחש שגם תביעה גדולה על רכושו.

שני סרטוני מההרס פורסמו ביוטיוב וצברו יחד כמעט 50 אלף צפיות. באחד נראית האישה העצבנית, ששמה לא ידוע, עומדת לצד הרכב של בעלה מייקל עם פטיש ומכה בחוזקה על השמשה הקדמית הכמעט מרוסקת. היא אומרת בסרטון: "אני נשואה כבר 10 שנים. מעולם לא שברתי כוס או צלחת אבל אני יכולה להבטיח לך שלא תחזור הביתה לרכב הזה". בהמשך הא מכה עפם הפטיש הענק במראה ובחלונות הצדדיים וניגשת להראות לצופים שמוקדם יותר ניפצה לו גם את השמשה האחורית.

ככה הרכב נראה אחרי ההרס:

עוד באותו נושא

צפו: הגבר שבגד בבת זוגו שילם ביוקר בצורה אכזרית במיוחד

לכתבה המלאה

בסרטון השני, שמציג את התוצאה הסופית של פעולת הנקמה שלה, נראה הרכב הרוס כמעט לגמרי. הפעם זו היא שמצלמת את הסרטון ונשמעת אומרת לבעלה: "זה מה שזה עלה לך. אתה לא תשכח אותי לעולם אחרי מה שאעשה לך, מייקל". עד כה לא ברור היכן צולם הסרטון ואיך הגיב הבעל הבוגדני לתמונות הקשות.

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully