וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגובות על מפגן התמיכה בנתניהו ואוגוסט בחינם : המהדורה המרכזית

10.8.2017 / 13:00

סערה במערכת הפוליטית בעקבות מפגן התמיכה ברה"מ, עליית מדרגה נוספת באיומים ההדדיים בין קוריאה הצפונית וארה"ב, צה"ל חושף את נתיבי הטרור בעזה ואיך תבלו עם הילדים באוגוסט מבלי להוציא שקל

צילום: ניב אהרונסון, רוני כנפו, אבי כהן, רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה עם הילה קובו:

מפגן התמיכה ברה"מ נתניהו: יממה אחרי כנס התמיכה של הליכוד ברה"מ, טל שלו , הכתבת הפוליטית של וואלה! NEWSעל המתקפה של נתניהו ומתקפת הנגד של האופוזיציה. ח"כ יהודה גליק, שלא הגיע אתמול לאירוע, בראיון למהדורה.

צה"ל חושף את נתיבי הטרור בעזה: אלוף פיקוד הדרום אייל זמיר אומר כי חמאס אינו מעוניין בהסלמה כעת - אך מתכונן למערכה הבאה, ושואף להעביר את הלחימה למרחב האזרחי: "לא על כל פיר שמגלים נכון לתקוף" אמר לכתבנו שבתי בנדט שמדווח על תדרוך האלוף.

ההסלמה במתיחות בין קוריאה הצפונית לארה"ב: האם ייתכן שהנשיא טראמפ הסלים את אמירותיו מבלי לעדכן את בכירי ממשלו? קוריאה הצפונית אומרת כי היא תשלים עד אמצע החודש את התוכנית לתקיפת האי גואם. עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS אורן נהרי עם הפרטים.

מבחן החלב: סטודנטים מהבינתחומי בהרצליה פתחו מקלון שבודק אם החלב החמיץ, הכל כדי למנוע זריקה מיותרת לאשפה של חלב תקין. אירה אימרגליק כתבת הצרכנות של וואלה! עסקים בדקה איך זה עובד.

אוגוסט בחינם: עורך וואלה! תיירות זיו ריינשטיין עם כל אירועי הקיץ ברחבי הארץ לבילוי עם הילדים מבלי להוציא שקל.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully