וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב האיומים בין טראמפ לצפון קוריאה ואזריה נכנס לכלא: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

9.8.2017 / 14:00

עליית מדרגה באיומים בין קוריאה הצפונית לארה"ב, אלאור אזריה נכנס לכלא, חיילי גבעתי כובשים את העיר חריש ואיך תחסכו בקניית סל מוצרים לבית הספר

צילום: שי מכלוף, רוני כנפו, יותם רונן, בני בן סימון, מאצ'י הוף, רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה עם הילה קובו:

הסלמה באיומים בין ארה"ב לקוריאה הצפונית: הנשיא טראמפ מאיים על קוריאה הצפונית "נגיב באש ובזעם שהעולם לא ראה". טראמפ אמר את הדברים ברקע דיווחים כי פיונגיאנג השיגה פריצת דרך בתכנית הגרעין וייצרה ראשי קרב שניתן להרכיב על גבי טילים בליסטיים. פיונגיאנג מצידה מאיימת לתקוף את האי האמריקני גואם. עמרי נחמיאס, שליח וואלה! NEWS בוושינגטון עם הדיווח ואורן נהרי, עורך חדשות החוץ, על הסיכוי שההסלמה תגלוש למלחמה.

אלאור אזריה נכנס לכלא: שנה וחצי אחרי הירי המחבל במחסום ז'ילבר בחברון, אלאור אזריה נכנס לכלא הצבאי מלווה בבני המשפחה ובעשרות תומכים. איזה תנאי כליאה מצפים לו ומתי יוכל לצאת לביקור ראשון בביתו שברמלה? שבתי בנדט ואבי אשכזי, כתבי וואלה! NEWS, עם הפרטים.

חשד לפיגוע בצרפת: שישה שוטרים נפצעו מדריסה של מכונית BMW בפרבר ליד פריז. האם הטרור חוזר לאירופה?
עורך חדשות החוץ אורן נהרי עם הפרטים.
כיצד מנסים להלחם בגרמניה בטרור? מצלמות לזיהוי פנים הוצבו באחת מתחנות הרכבת בברלין. יניב דורנבוש, כתב וואלה! NEWS בברלין מדווח מהתחנה על הסערה בעיר בעקבות הצבת המצלמות.

גבעתי כובשים את חריש: בעקבות לקחי צוק איתן חטיבת גבעתי מקיימת בימים האחרונים תרגיל חטיבתי ובו היא מדמה לחימה בשטח בנוי. את התרגיל מבצעת החטיבה בעיר חריש שטרם אוכלסה. סא"ל טל אשור מג"ד רותם סיפר בראיון למהדורת וואלה! NEWS על האימונים בתעלות הביוב של העיר המדמות מנהרות, בבניינים הגבוהים ומול אוכלוסייה.

בדיקת וואלה! עסקים כמה עולה סל מוצרים חזרה לבית הספר? אירה אימרגליק, כתבת הצרכנות של וואלה! עסקים חישבה עבורכם את עלות סל מוצרים כמו מחברות, קלמר וטושים בחזרה לבית הספר - הפער בין סל בסיסי לסל הכולל מוצרים ממותגים ברשתות השונות מגיע למאות אחוזים.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully