וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנהיג צריך אומץ": התיעוד האחרון של דודי זהר שנהרג בהתרסקות

8.8.2017 / 15:03

רס"ן דודי זהר הצטלם לסרטון פנימי של חברת אלביט, שעות לפני התאונה הקטלנית בנגב, ובו דיבר על מנהיגות. "כישורים זו נקודת פתיחה טובה, אבל אין אף אחד שנולד להיות בטופ", אמר. "הכול תלוי בעבודה, בהדרכה ובאמונה"

צילום: בני בן סימון

רב-סרן (במיל') דודי זהר, שנהרג אתמול (שני) בהתרסקות מסוק האפאצ'י בבסיס חיל האוויר רמון שבנגב, הצטלם שעות לפני כן לסרט של תכנית של חברת "אלביט מערכות" לטיפוח מנהיגות.

"כישורים זו נקודת פתיחה טובה, אבל אין אף אחד שנולד להיות בטופ, מי שהגיע להיות בטופ נולד מוכשר אבל עבד מאד קשה", אמר בסרט בנושא הצמחת מנהיגות בארגון. "כישורים הם איזשהו נפח מינימלי שצריך להיות לך. מפה זה באמת הכול תלוי בעבודה, בהדרכה, בליווי, באמונה".

עוד אמר זהר, שייקבר הערב בבית העלמין בעירו חיפה, כי "מי שרוצה להנהיג צריך לעצור, להסתכל בעיניים לאנשים ולהבין אם עם האנשים האלה הוא מוכן ללכת קדימה במקומות המתאימים להם, לשנות מה שצריך, למרות שקשה לשנות".

לדבריו, "מנהיג צריך להיות אמיץ ועם מספיק תעוזה. ואחריותו כמנהיג היא להיות מאמן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זהר בסרטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

שאול זוהר, אחיו של דוד, אמר היום לאחר מותו כי הוא "היה גדול מהחיים". עוד ספד לו אחיו: "לא תמצאו אדם טוב ממנו. הטוב שבאדם. גידל משפחה נהדרת עם ארבעה ילדים מופלאים. כל עם ישראל מאחורינו. שמענו על אירועי הלילה מדפיקה חזקה בדלת", שחזר האח. "עדיין קשה לנו להאמין, קשה לתפוס".

"דודי היה טייס במילואים", סיפר עליו אחיו. "הוא נתן את הלב ועשה את זה על הצד הטוב ביותר. חבל לי שלא תזכו להכיר אותו. הוא היה אבא נפלא, אח נפלא ובן נהדר. האדם הנפלא ביותר שיצא לי להכיר. דודי אהב את האנשים בטייסת", הוסיף, "אהב את המקצוע ולכן המשיך בשירות המילואים. רק אתמול ניסינו לתכנן חופשה משותפת, שתתחלף באבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully