וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התעוררתי במזוודה מסוממת בבגד גוף ורוד - והוצעתי למכירה"

קלואי איילינג, הדוגמנית בת ה-20 שנחטפה והובלה בתא מטען בתוך מזוודה למבנה מבודד באיטליה, סיפרה על הימים שבהם כנופיית "המוות השחור" הציעה אותה למכירה פומבית ברשת. "לבנה, נחטפה באיטליה, ללא מחלות מין. מחיר התחלתי: 300 אלף דולר"

צילום: רויטרס, CNN וסרטוני גולשים, עריכה: יוסי אלטר

חודש חלף מאז שקלואי איילינג, דוגמנית בריטית כבת 20, נפלה בפח של חוליית החוטפים שהובילה אותה למילאנו, סיממה אותה וניסתה לסחור בה כאישה בזנות ברשת הדארק.נט, במכירה פומבית. כעת, כשהיא כבר בביתה לצד הכלב שלה, היא מסוגלת לדבר על הימים המפחידים שעברו עליה ובהם הייתה בטוחה שלא תראה יותר את משפחתה בזמן שחברי החוליה, המכונה "המוות השחור", מתמקחים על תנאי השחרור שלה. כשגילו כי היא אם צעירה, שחררו אותה לשגרירות האמריקנית – ואחד מהם נעצר.

"זו הייתה חוויה מזעזעת. פחדתי על חיי, שנייה אחר שנייה, דקה אחר דקה, שעה אחר שעה", סיפרה ל"דיילי מייל". אתמול היא שבה לבית משפחתה שבמערב לונדון. "אדם שלבש כפפות שחורות הגיח מאחוריי ושם יד אחת על צווארי ואת השנייה על פי כדי למנוע ממני לצרוח. אדם שני, רעול פנים, הזריק לי את החומר ביד ימין. איבדתי הכרה. כשהתעוררתי הייתי לבושה בגד גוף ורוד וגרביים. בתא המטען יכולתי לנשום רק דרך חור קטן במזוודה. החוליה נאלצה לעצור את הרכב בכל 45 דקות בגלל הצעקות והתנועות".

קלואי איילינג, דוגמנית בריטית בת 20 נחטפה באיטליה ושוחררה, אוגוסט 2017. אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
איילינג/מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם
קלואי איילינג, דוגמנית בריטית בת 20 נחטפה באיטליה ושוחררה, אוגוסט 2017. אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
איילינג/מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם

המשטרה במילאנו חושדת כי לוקאס הרבה, החשוד המרכזי בחטיפה, הוא בעל תפקיד מרכזי גם ב"מוות השחור". הוא העמיד פנים כי הוא צלם ודרש מאיילינג להגיע לכתובת במילאנו עם הגיעה למחוז. כשהגיעה לסטודיו המזויף, היא הותקפה בידי חוטפיה, שהזריקו לה לדבריה קטמין – סם הרגעה לסוסים. כשהייתה מחוסרת הכרה, הם הפשיטו אותה, קשרו אותה בידיה ובקרסוליה והדביקו נייר דבק על פיה. היא הוכנסה לתא מטען של הרכב, ונסעה כ-200 קילומטר לחווה ליד טורינו.

בששת הימים שלאחר מכן הייתה קשורה לשידת מגירות ונאלצה לישון על הרצפה בשק שינה בזמן שחמשת חוטפיה מתמקחים על מחירה. לבעל הבית, אמר החוטף המרכזי כי הוא צייר שמחפש השראה ומצא בבית החווה את המקום הנכון. לאחר החטיפה, הודיע לסוכנות של הדוגמנית כי אם לא ישלמו לו בתוך שישה ימים כ-270 אלף דולר, תחל מכירתה הפומבית.

דוגמנית בריטית בת - 20 סוממה ונחטפה לאיטליה. משטרת איטליה, מערכת וואלה! NEWS
שחזור של חטיפתה של איילינג/מערכת וואלה! NEWS, משטרת איטליה
קלואי איילינג, דוגמנית בריטית בת 20 נחטפה באיטליה ושוחררה, אוגוסט 2017. משטרת איטליה, מערכת וואלה! NEWS
כנופיית "המוות השחור"/מערכת וואלה! NEWS, משטרת איטליה

במודעת המכירה של איילינג, נכתב: "נולדה בבריטניה, נחטפה באיטליה, מוחזקת בגרמניה. בת 19. לבנה. מידות: 34DD-25-35. דוגמנית מתחילה. ללא מחלות מין. מחיר התחלתי: 300 אלף דולר. המכירה הפומבית תחל ב-16 ביולי 2017". באחת מהתמונות המטרידות, היא נראית לבושה בבגד גוף מקטיפה, נראית מעורפלת ושוכבת על הרצפה כששדיה חשופים.

הדארקט.נט היא רשת שבה כתובות ה-IP של המשתמשים מוצפנות, כך שלא ניתן לדעת מהיכן הועלה המידע אליה. בשל החיסיון, המשתמשים אינם חוששים מהתערבות או ממעקב ממשלתי ולכן הרשת הפכה למוקד של שלל פעילויות לא חוקיות כגון סחר בנשק, סחר בבני אדם וחומר פורנוגרפי קשה.

"המוות השחור" כבר נחקרה בעבר על ידי היורופול. היא מתייחסת לקורבנותיה כ"סחורה" ומשווקת את חבריה ככאלה שיכולים "לחטוף בהתאם לצרכים הספציפיים שלך". לפי הדיווחים, הרבה שחרר את איילינג לאחר שגילה כי היא אם לפעוט כבן שנתיים. לפי חוקי הארגון, קיים איסור לחטיפת אימהות.

קלואי איילינג, דוגמנית בריטית בת 20 נחטפה באיטליה ושוחררה, אוגוסט 2017. משטרת איטליה, מערכת וואלה! NEWS
דוגמה לפרטים של דוגמנית אחרת, שעל פי החשד הוצעה למכירה ברשת על ידי הכנופיה/מערכת וואלה! NEWS, משטרת איטליה
דוגמנית בריטית בת - 20 סוממה ונחטפה לאיטליה. משטרת איטליה, מערכת וואלה! NEWS
המבנה שבו הוחזקה הדוגמנית/מערכת וואלה! NEWS, משטרת איטליה

"הוא אמר לי שהבוס שלהם רותח כי הם חטפו אישה לא נכונה. לא היו אמורים לחטוף אותי כי ברור מחשבון האינסטגרם שלי שאני אם לילד קטן. הוא אמר שהם לא יכלו לשחרר אותי קודם כי כבר פורסמו שתי תמונות שלי בדארק.נט ואנשים הראו בי עניין". לבסוף, הוגש לה מכתב ובו נמסר לה: "את משוחררת במסגרת אדיבותה של קבוצת המוות השחור. שחרורך מגיע עם מכתב אזהרה". במכתב, הבהירו כי "זה לא אישי, אלה עסקים" וכי נעשתה טעות בחטיפתה. עוד הבהירו כי אסור לה להוציא מידע שנחשפה אליו במהלך החטיפה וכי עליה לשלם 50 אלף דולר בביטקוין בתוך חודש.

לדבריה, הוא אמר לה כי הקבוצה הרוויחה יותר מ-15 מיליון אירו בחמש השנים האחרונות. הוא הסביר כי הנשים נמכרות למדינות ערביות, ושכשהקונה עייף מהאישה, הוא יכול למכור אותה לאחרים או להאכיל איתה את הנמרים.

הרבה הסיע את האישה לשגרירות בריטניה במילאנו ב-17 ביולי, מהלך שהביא למעצרו. הוא קשר את עצמו לחשדות נגדו והחוקר הבהיר כי "הלחץ הפסיכולוגי על האישה היה קיצוני". הרבה טען בחקירתו כי הוא סובל מלוקמיה וכי שאר חברי החוליה מרומניה. "היא הייתה כל כך אמיצה. זה בטח היה מזעזע, להיות לבד בבית מבודד, נעולה עם זרים. נאמר לה שמוכרים אותה. זה מפחיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully