וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 אושפזו בוולפסון אחרי צריכת קוקאין: "נזרקנו לסיוט שחור"

6.8.2017 / 18:38

אמו של אחד מהארבעה, שהתעורר בבית החולים, סיפרה לוואלה! NEWS על הימים הקשים: "מתפללים שיצא מזה בריא ושלם". יחד עמו, אושפזו שלושה בני אדם נוספים במצב קשה, באירועים נפרדים, והם עדיין מורדמים בבית החולים

בית החולים וולפסון, חולון. ראובן קסטרו
הארבעה אושפזו בבית החולים בפרקי זמן סמוכים. בית החולים וולפסון/ראובן קסטרו

"נזרקנו לסיוט שחור, אנו מתפללים שהוא יצא מזה בריא ושלם", כך נשמעה היום (ראשון) אמו של אחד מהארבעה שאושפזו בבית החולים וולפסון בחולון במצב קשה, לאחר שצרכו קוקאין. הארבעה, בני 20 עד 40, שמתגוררים במקומות שונים במרכז הארץ, פונו בליל חמישי שעבר לבית החולים כשהם מורדמים ומונשמים. מצבם מוסיף להיות קשה גם היום, ואמו של אחד מהם, שמאושפז במחלקת טיפול נמרץ והתעורר היום, הוסיפה: "אנו מתפללים לבריאותו של הבן, מחכים שיתעורר ומבקשים מעם ישראל להתפלל בשבילו".

מדובר בשלושה מקרים שונים, שאירעו בסמוך זה לזה ביום חמישי, ונבדק אם קיים קשר ביניהם למעט השימוש בקוקאין. חוקרי מרחב איילון במשטרה חוקרים את המקרה, וכן את הצעיר שצרך את הסם והתעורר בבית החולים.

אתמול עצרה המשטרה ארבעה חשודים בארגון מסיבת טבע ללא היתר, בחורשה סמוכה לצומת גורל בדרום. צעירה בת 25 שהשתתפה במסיבה נפגעה באורח אנוש ואושפזה בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully