וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: שריפה פרצה באחד ממגדלי המגורים הגבוהים בעולם

מאות דיירים נמלטו מ"מגדל הלפיד" בן 79 הקומות הממוקם ברובע המרינה היוקרתי. לא דווח על נפגעים. זו הפעם השנייה בשנתיים האחרונות שהבניין, המתנשא לגובה של כ-330 מטרים, עולה באש

רויטרס

שריפה גדולה פרצה הלילה (שישי) ב"מגדל הלפיד" שבדובאי שבאיחוד האמירויות הערביות, אחד מבנייני המגורים הגבוהים בעולם. מאות מדיירי הבניין בן 79 הקומות, הממוקם ברובע המרינה היוקרתי, נאלצו להימלט מבתיהם. משרד התקשורת של דובאי מסר בחשבון הטוויטר שלו כי לא היו נפגעים בשריפה.

רשויות ההגנה האזרחית של דובאי מסרו כי הצוותים כיבו את הלהבות בסמוך לשעה 04:00 (שעון מקומי), ופעלו לצינון המגדל שגובהו 337 מטרים. המשטרה והכבאים חסמו את הרחובות הסמוכים שכוסו באבק. בתמונות וסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות נראו להבות שהתפשטו במעלה המגדל, ועצמים בוערים נופלים ממנו.

שריפה ב"מגדל הלפיד" בדובאי, 4 באוגוסט 2017. רויטרס
בשריפה הקודמת נגרם נזק רב למבנה. המגדל הבוער, הלילה/רויטרס

תושבים סיפרו לסוכנות הידיעות רויטרס שהאש התלקחה בקומה ה-67 ואחר כך התפשטה גם לקומות הנמוכות יותר. "ישנו והתעוררנו מהאזעקה ומקולות אנשים שצעקו. רצנו במדרגות, לקח לנו עשר דקות להגיע מהקומה ה-50 עד למטה", סיפר ג'ורג', אחד מדיירי המגדל. "האש בערה בעוצמה חזקה מאוד באותו הזמן, בערך ב-01:00. אחר כך זה התחיל להירגע".

זו הפעם השנייה שהבניין עולה באש בשנתיים וחצי האחרונות. בשריפה הקודמת ב-2015 פונו מאות בני אדם מהבניין ונזק רב נגרם למבנה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שריפה ב"מגדל הלפיד" בדובאי, 4 באוגוסט 2017. רויטרס
המגדל הבוער, הלילה/רויטרס
שריפה ב"מגדל הלפיד" בדובאי, 4 באוגוסט 2017. צילום מסך מטוויטר, צילום מסך
המגדל הבוער, הלילה/צילום מסך, צילום מסך מטוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully