וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימו בחרם ובפגיעה במשפחה: ארבעה נערים נאשמים באונס בת 16

3.8.2017 / 13:50

כתב אישום הוגש נגד הארבעה - בני 15 עד 17 מהרצליה ומהוד השרון - בגין שורת מעשי אונס ומעשי סדום בנערה, שבוצעו בחוף ים בהרצליה ובאוטובוס. באחד המקרים, חברתה צפתה באונס שלה בתא השירותים

חוף הים, הרצליה. 1 במרץ 2017. ראובן קסטרו
חוף ים בהרצליה/ראובן קסטרו

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז שבלוד נגד ארבעה נערים, בני 15 עד 17, תושבי הוד השרון והרצליה, בגין אונס ומעשה סדום בנערה בת 16 במהלך החודשים האחרונים. פרקליטות מחוז תל אביב ביקשה להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים.

על פי כתבי האישום, הנערה ואחד הנאשמים, בן 15, היו בקשר והאחרון ניצל את רגשותיה אליו. הקבוצה נהגה להיפגש במקומות שונים, בין היתר בחוף בהרצליה. במהלך החודש שעבר, פגשה הנערה את בן ה-15 יחד עם שני חברים נוספים והם העבירו את הלילה בחוף.

בבוקר למחרת, כך לפי כתב האישום, השניים נכנסו למים ובן ה-15 אמר לה כי ברצונו לקיים עמה יחסי מין. לאחר שסירבה, הוא איים עליה כי ישאיר אותה שם ויפסיק לדבר איתה. בהמשך הוא קרא לאחד מחבריו, בן 16, ואמר לנערה לבוא עמם לשירותים בחוף.

דיון בדלתיים סגורות בבית המשפט מחוזי מרכז בלוד. ראובן קסטרו
הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם עד תום ההליכים. בית המשפט המחוזי מרכז בלוד/ראובן קסטרו

על אף שסירבה, הם איימו כי יפסיקו לדבר עמה ויפגעו בשפחתה, והיא התלוותה אליהם בשל החשש מפניהם. לפי כתב האישום, השלושה נכנסו לתא בשירותי הנשים בחוף, שם אנסו אותה השניים. בו בזמן, חברתה של הנאנסת ונאשם נוסף, חבר של השניים, הציצו במתרחש. הם עזבו את המקום לאחר שהשניים הורו להם להסתלק, ואלו השאירו את הנערה עירומה בתא ויצאו ממנו.

עוד מתואר בכתב האישום כי אותם שני נערים, בני 15 ו-16, המשיכו לבצע מעשים מגונים בנערה בזמן שנסעו באוטובוס להוד השרון. בן ה-16 מואשם גם כי במהלך חודש יוני, בפגישה אחרת בחוף הים, הוא משך את הנערה מאחורי סוכת המציל בחוף בהרצליה ואנס אותה אחרי שאיים עליה. לאחר ששבו לחוף, שם נכחו חברים נוספים של בן ה-16 וחברתה של הנאנסת, אחיו בן ה-17 של הנער בן ה-16 הבטיח לעזור לה בתמורה לכך שתשכב עמו. אחרי שסירב, הוא מואשם כי אנס אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully