וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמן הקעקועים שמסעיר את העולם: עזרא בן ה-12

11.8.2017 / 0:09

הכירו את אמן הקעקועים הצעיר ביותר בעולם, שהתאהב במקצוע כשראה את אמו מקבלת קעקוע וביקש לנסות בעצמו. מאז הוא קעקע גם את אביו ואת המורה שלו למתמטיקה

@eztheshark

הייתם נותנים לילד בן 12 לקעקע אתכם? 20 אנשים אמיצים במיוחד הקריבו את עורם למטרת עתידו של הילד המוכשר שרוצה להיות מקעקע מקצועי - ולא התחרטו. הכירו את עזרא דורמון, מפנמה סיטי, פנמה, שמצליח להסעיר את הרשת בימים האחרונים בזכות העובדה שהוא רק בן 12 וכבר יודע להשתמש באקדח קעקועים בכישרון מפתיע.

האהבה שלו לקעקועים החלה כשאמו קיבלה קעקוע של פרח אדום והוא היה נוכח לצידה ברגע הדרמטי. אז הוא היה רק בן 11. אמנית הקעקועים, אלי גרסיה, הבחינה בהתלהבותו והציעה לו למלא כמה שורות בקעקוע החדש של אמו. מאז היא הפכה למנטורית שלו. לאחר שצבע חלק מהקעקוע של אמו, עזרא, שנקרא על ידי חבריו "הכריש", עבר לנסות את מזלו על זרועו של אביו. בסרטון מרגש נראה הילד, מצויד בכפפות לבנות ואקדח קעקועים, מאוד מפוקס בעבודה שלו כשהוא מקעקע קו שחור קצר על עורו של אביו. "עצרתי את הנשימה", אמר הילד אחרי שסיים את מלאכתו וקיבל מחמאות מהמנטורית.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הבחור שמקעקע על הגוף שלו רק לוגואים של חברות

לכתבה המלאה

אמו מספרת על החוויה שלה: "כשקיבלתי את הקעקוע, עזרא ישב לידי והסתכל. הוא אמר 'וואו, הלוואי שהייתי יכול לנסות את זה. הייתי שמח לדעת איך' ואלי אמרה לו 'אז למה שלא תנסה עכשיו?'". עזרה קיבל מיד את ההצעה. מאז גרסיה לימדה את עזרא לצייר צורות נוספות כגון ורדים, פנתרים, סנוניות, נחשים וכמובן כרישים. כדי לצבור מיומנות באקדח הקעקוע, הוא מצייר באופן קבוע על אשכוליות ותפוזים. כמה לקוחות, כולל המורה למתמטיקה שלו, הסכימו באומץ רב לתת לו לקעקע על עורם.

הילד מודה למנטורית שלו ולכל מי שהסכים לתת לו לקעקע עליו. "בכל פעם שמישהו בא לקבל קעקוע, אומרים להם שאני בתקופת חניכה, שאני רק תלמיד", אמר עזרא, "אם הם מרגישים בנוח לתת לי לעבוד, אני עושה את הטוב ביותר שלי". הוא עצמו עדיין לא קיבל קעקוע, בכל זאת הוא רק בן 12, אבל הוא צופה לעצמו קריירה גדולה בתחום, "כשאגדל הייתי שמח לטייל בעולם עם אקדח הקעקועים שלי. כשאלך לקולג', אקח אותו איתי בתיק ואוכל לשלוף אותו בקלות ולקעקע אנשים כדי להרוויח כסף".

  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully