וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד יאיר נתניהו: זו הזמנה רשמית למצעד הגאווה בירושלים

2.8.2017 / 16:10

אז העזת לרמוז ברשת לרומן בין בן של פוליטיקאי לפלסטיני כדבר שיש "לתחקר", כאילו לימדו אותך שיחסים בין גברים הם פסולים. כנראה שכחת כמה סבלת ואיך הקפצת את לשכת רה"מ כשרמזו רמיזות על חייך האישיים. קל לטנף באינטרנט, אבל מתחת לבית שלך ילכו מחר אנשים אמיתיים

יום הולדת מיכל הקטנה. רפי דלויה
מה שפסול באמת הוא לרמוז על נטיותיו המיניות של מישהו. נתניהו/רפי דלויה

"יחסיו המעניינים עם פלסטיני". כך בחר יאיר נתניהו, בן של ראש הממשלה, להגדיר את יחסיו של בן של אישיות פוליטית לשעבר עם צעיר פלסטיני, בזמן שניסה להשיב אש לפרויקט "שישים ואחת" שהחליט לפרסם עליו חמש עובדות. מר נתניהו ג'וניור, אני רק שאלה: הפוסל במומו פוסל? לא שחלילה יש משהו פסול בלהיות ב"יחסים מעניינים" עם פלסטיני, אלא אם, יאיר, בבית לימדו אותך שיחסים של שני גברים הם דבר פסול. וגם אין שום דבר פסול בלנסות להסתיר אותם אם עדיין לא מוכנים לספר לעולם עליהם.

אבל תן לי להגיד לך מה כן פסול. מעבר לעובדה שאתה חושב שיחסים של גבר וגבר הם דבר שאסור, פסול מאוד שמישהו, לא משנה מה מעמדו בעולם הזה, מרשה לעצמו לקחת אחריות על חייו של מישהו אחר ולהחליט בשבילו מה נכון לו ומה לא. או במילים אחרות: מי שמך, לרמוז על נטיותיו המיניות? שהרי מי כמוך יודע כמה סבלת כשכלי התקשורת רמזו, ולו במעט, על דברים הקשורים בחייך האישיים ובמערכות היחסים שלך?. כמה סבלת? הרמת לשכה שלמה של ראש ממשלה בישראל - זו שאמורה להתעסק בעניינים ברומו של עולם כמו שלום או סתם ביטחון מדיני - רק בשביל שידאגו שאותן רמיזות לא יתפרסמו בהרחבה בכלי התקשורת. הספיקה הרמיזה הקלה ביותר בשביל להקפיץ מערכת שלמה. בכל זאת, אם אתה מתכנן להיות ראש ממשלה בעתיד, אתה כנראה חושב שזה לא יראה טוב ברזומה שלך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפוסט שעליו הגיב נתניהו הבן

ומכאן, מר נתניהו היקר, שיותר פסול ממה שעשית, היא העובדה שאתה בן של ראש ממשלה. ככזה, בטח למדת דבר או שניים בתקשורת (בכל זאת, הבאת את החברים הכי טובים שלך לעבוד במערך הדוברות של אביך), ואתה בטח מבין שיש לכבד את צנעת הפרט - בטח של ילדי פוליטיקאים שלא נדחפים לאור הזרקורים - ולא לרמוז על נטיות מיניות, כאלו או אחרות. ולא משנה מי הם, ולא משנה מה הם, בייחוד בהתחשב בעובדה שאין להם שום קשר לנושא. אז נכון, יותר קל להפנות את האש אל אחרים, כי אולי ככה, מי יודע, יפסיקו לבחון כל צעד ושעל שלך. ואז אולי, מי יודע, תוכל לחיות את חייך, מבלי שאיש ישאל שאלות או חלילה וחס ירמוז רמיזות אודות חייך האישיים.

תדמיין מצב שבו אביך מסיים את כהונתו - כי זה יקרה בסופו של דבר - ואתה לא תתפוס את מקומו. יקום לו בן של ראש ממשלה אחר, שיחליט לספר עליך דבר או שניים. איך תרגיש? האם תנסה לתבוע אותו? האם תדרוש התנצלות? או שמא תניף אצבע משולשת, תשים אימוג'י של קקי ותגיד שאותו בחור מנסה להתנכל לך כבר שנים?

השבוע מתקיים מצעד הגאווה והסבלנות בירושלים. כן, ממש מתחת לבית שלך. מה אתה אומר, אולי תקפוץ לומר שלום ותביע סולידריות? או שאתה לא תומך במאבקים עממיים, בטח כאלו שאין לך שום קשר אליהם? אחרי הכול, הרבה יותר קל לטנף באינטרנט, להתלונן שרודפים אחרייך, שמציקים לך ויורדים עלייך על לא עוול בכפייך. תבוא, מבטיח לך שאנחנו לא נושכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully