וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבלה חושפת מה שעת הלידה שלכם אומרת על מה אנשים חושבים עליכם

3.8.2017 / 5:54

לא די בהורוסקופ השבועי: "המזל העולה" (או מזל האופק) זה הדבר החם עכשיו ברשת וכדאי שתבדקו אותו. טבלת המזלות העולים תתן לכם הצצה לחוות הדעת של אחרים עליכם לפי שעת הלידה שלכם

אוכל ומזלות/צילום: סיפור בדקה

בסרטון – הטרנד החדש – לאכול לפי המזל שלך

גם אם אתם מפקפקים באמינות המזלות ויכולתן לשקף את טבע האדם לפי תאריך היוולדו, היתקלות פתאומית בהורוסקופ תמיד תמשוך לכם את העיניים. לאחרונה מה שמעסיק את הרשת היא טבלת מזלות עתיקה שמתיימרת לחשוף את "המזל העולה" שלכם - מה שנקרא גם מזל האופק וזה החלק במיפוי המפה האסטרולוגית שנקבע על פי שעת הלידה שלנו. מה המשגע את הרשת זה תרשים שחושף מה אחרים חושבים עליכם כשהם פוגשים בכם לראשונה ואת תחושת הבטן ותגובותיכם הספונטניות למצבים מסוימים.

הטבלה שלפניכם מסודרת לפי מזלות ושעות לידה. הצליבו בין אלו שתואמים לכם ומצאו את "המזל העולה" שלכם - המזל העולה באופק המזרחי בשעת לידתכם ומשקף את האופן שבו אתם פועלים כשאתם פוגשים אנשים לראשונה. אסטרולוגים מאמינים שהמזל העולה משקף גם את הדרך שבה אנשים מציגים אתכם כשהם מדברים עליכם עם אחרים. אם זה בתדמית, בסגנון, בהתנהגויות ובגינונים שלכם.

הצליבו בין המזל לשעת הלידה שלכם ובדקו מה המזל העולה שקיבלתם אומר עליכם:

טבלת המזל העולה שמשגעת את הרשת -

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה "המזל העולה" שלכם אומר על האישיות שלכם?

טלה: מהירים, חדים ונוטים לפעול ללא מחשבה תחילה. מעולים בלהשיג את מה שהם רוצים. תחרותיים ולעיתים קרובות קצת שתלטניים וחסרי סבלנות.

שור: טובים במצבי לחץ. אחראים, נאמנים ופועלים לפי הרגלים. מאוד קשה להם להתרגל לשינויים. הביטחון חשוב להם יותר מכל דבר.

תאומים: סקרנים וטובים ביצירת קשרים חברתיים. לעיתים עשויים להצטייר בפני אחרים כחסרי סבלנות ומרתיעים.

סרטן: סופר רגישים ומשפחתיים. סנטימנטליים. לחוצים בקבוצות גדולות. בעלי "מזל עולה" סרטן הם אכפתיים וחביבים, אולם בגלל הביישנות שלהם, הם יכולים להצטייר כמצוברחים וחסרי ביטחון.

אריה: האריות אוהבים להיות במרכז תשומת הלב ויש להם ערימה של כריזמה שמסייעת להם להתבלט בקהל. הם יודעים להיות בקשר עם האנשים הנכונים אך יכולים להיתפס כנהנתנים.

בתולה: פרפקציוניסטים, אינטליגנטים, מאופקים, ביישנים בסביבת אנשים חדשים ופרנואידים לגבי הדרך בה אנשים תופסים אותם. לעיתים קרובות אנשים חושבים שהם ביקורתיים אבל כשמכירים אותם, מגלים שהם נאמנים ויציבים.

עוד באותו נושא

נאס"א שינתה את המזלות שלנו ואנשים מאבדים את זה

לכתבה המלאה

הכנו לכם את זה גם בגרסה העברית:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאזניים: אנשים מקסימים שכיף להיות בחברתם. מאוד קל לאהוב אותם. אולם, למרות האישיות הפורצת שלהם לכאורה, הם לעיתים קרובות מתמודדים עם בעיות גדולות במערכות היחסים שלהם. גם אם הם לא מאושרים עם בן הזוג שלהם, הם יישארו לצידם כי הם לא יודעים איך זה להיות לבד.

עקרב: דורשים כבוד ויראה. הם הר געש של רגשות שמאיים להתפרץ. הם נחושים ונלהבים, אהובים ושנואים באותה המידה. הם מצטיירים כפרנואידים כי הם חשוב להם תמיד לשלוט במצב.

קשת: הרפתקנים נלהבים, סקרנים, חמים ומצחיקים. חוקרים מלידה. פעילים ומדברים הרבה. אנשים אופטימיים, לעיתים קרובות נוטים להגזים וזה עלול לעצבן אחרים.

גדי: מחושבים ובעלי שליטה עצמית. רציניים ולא נוטים להביע רגשות. מתקשים לשחרר. מקפידים מאוד על הלבוש וההופעה שלהם בפני אחרים – על אף שהם חסרי ביטחון. מיועדים להצלחה. משמשים כיועצים לאחרים, מצטיירים בפני אחרים כשאנשים אחראיים ואמינים שטוב להיות בסביבתם.

דלי: ייחודיים. נגישים, סקרנים ומשכילים מאוד. הם הומניטאריים, סובלניים, חביבים ואובייקטיביים. יש להם את היכולת להסתדר עם כולם ולא לשפוט אחרים. בגלל שהם כל כך ייחודיים – ודואגים שכולם ידעו את זה – הם יכולים מדי פעם להיות מנותקים ומרוחקים בעיני אחרים.

דגים: רוצים חיים קלים. אוהבים שלווה ושקט. אמנותיים מאוד. יכולים לשנות דמויות ופרצופים, מה שמאפשר להם להתמזג עם אנשים מכל תחומי החיים. מקסימים ומסקרנים, מסוגלים לקרוא מחשבות אבל נחמדים מדי כדי להגיד את מה שהם חושבים. בעלי חשיבה אינטואיטיבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully