וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הרוג ושישה פצועים באירוע דקירה במרכול בהמבורג

28.7.2017 / 19:20

לפי המשטרה בעיר שבצפון המדינה, הדוקר, יליד איחוד האמירויות, נעצר מיד לאחר התקיפה - אך למרות זאת הציבור התבקש להתרחק מהאזור שבו התרחש האירוע. עוד נמסר כי הרקע לתקרית עדיין לא ברור. לפי דיווחים, התוקף צעק "אללה אכבר" בעת המעשה

זירת אירוע דקירה בסופרמרקט בהמבורג, גרמניה. 28 ביולי 2017. רויטרס
זירת האירוע בהמבורג, היום/רויטרס

אדם נדקר למוות היום (שישי) ושישה נוספים נפצעו במתקפה שאירעה בסופרמרקט בעיר המבורג שבגרמניה. מהמשטרה בעיר נמסר כי הדוקר בן ה-26 נעצר לאחר ביצוע המעשה, אך הציבור הוזהר להתרחק מהאזור שבו התרחשה התקיפה. לפי שעה, לא ברור מה הרקע למעשה.

"אין לנו מידע ברור לגבי המניע או כמות הפצועים", נכתב בחשבון הטוויטר של המשטרה. לפי דיווח באתר ה"בילד" הגרמני, הדוקר צעק "אללה אכבר" בזמן המעשה, אך המשטרה מסרה כי אין ביכולתה לאשר את הפרטים. עוד נמסר כי הדוקר נולד באיחוד האמירויות הערביות, אך לא ידוע אם היה אזרח גרמני או לא. המשטרה מסרה גם כי באירוע נפצעו אישה בת 50 וארבעה גברים בין הגילאים 19 ל-64 באורח קשה.

לפי דיווחים, הדוקר רץ לתוך הסופרמרקט שבשכונת ברמבק ותקף לקוחות בסכין. "הוא תקף קונים בחנות ללא אזהרה מראש, אדם אחד נהרג וכמה נפצעו", מסרה דוברת המשטרה הייקה אודה. עוד נמסר כי "אין ספק שהדוקר פעל לבדו".

מיד לאחר התקיפה, הדוקר נמלט מהזירה אך נתפס כחצי שעה מאוחר יותר. הוא אותר כשבגדיו מוכתמים בדם ונלקח לתחנת המשטרה. מיד לאחר מכן פתחו שוטרים בסריקות אחר אדם נוסף, שייתכן שהיה מעורב גם הוא בתקיפה.

עוד בוואלה! NEWS
הפנים החדשות של הבית הלבן: "אפטר את כולם; סטיב בנון מוצץ לעצמו"
שנה אחרי חשיפת "מסמכי פנמה": ראש ממשלת פקיסטן הודח
הפסד לטראמפ במגרש הביתי: החוק להחלפת "אובמה קר" נפל בסנאט

זירת אירוע דקירה בסופרמרקט בהמבורג, גרמניה. 28 ביולי 2017. רויטרס
כוחות באזור הסופרמרקט בהמבורג, היום/רויטרס

בסרטון מזירת האירוע נראה מסוק נוחת מחוץ למרכול ושוטרי יחידות מיוחדות מסיירים במקום.משטרת גרמניה נמצאת בכוננות גבוה מאז השנה שעברה, אז אירעו כמה מתקפות טרור, ביניהן פיגוע הדריסה בשוק חג המולד בברלין בחודש דצמבר, שבו נהרגו 12 בני אדם ונפצעו רבים.

בעוד חודשיים יתקיימו בחירות במדינה, שבהן צפויה אנגלה מרקל לגרוף ניצחון נוסף שיקנה לה כהונה רביעית בתפקידה.

(עדכון ראשון: 18:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully