וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני ניסה לדקור חיילים בצומת גוש עציון ונורה למוות

28.7.2017 / 14:45

המחבל רץ לעבר כוח מגדוד נחשון מחטיבת כפיר שהיה בצומת ונורה בידי אחד החיילים. לא היו נפגעים נוספים במקום. גורם במערכת הביטחון מסר כי המחבל לא מוכר לרשויות החוק

זירת ניסיון הפיגוע בצומת גוש עציון, 28 ביולי 2017. יוסף מזרחי/TPS, תצפית TPS
זירת הפיגוע בצומת גוש עציון, היום/תצפית TPS, יוסף מזרחי/TPS

כוח צה"ל סיכל לפני זמן קצר (שישי) פיגוע דקירה בצומת גוש עציון. לא היו נפגעים והדוקר נוטרל. הדוקר פתח בריצה מכיוון צפון לעבר חיילים מגדוד נחשון של חטיבת כפיר שעמדו בצומת. כשחייל הבחין בו שולף סכין, חייל אחר ירה בו והרגו. גורם במערכת הביטחון מסר כי המחבל לא מוכר לרשויות החוק.

ביום שני השבוע נדקר בפתח תקווה עבד עומר אבו הילאל, נהג אוטובוס תושב ערערה בן 32, בידי צעיר פלסטיני תושב קלקיליה בן 21 שישב בעבר בכלא בישראל. אבו הילאל נפצע באורח בינוני לאחר שנדקר כמה פעמים בצווארו.

בליל שבת שעברה נרצחו בפיגוע דקירה בביתם בחלמיש שלושה בני משפחת סלומון, יוסף בן 70, בתו חיה בת 46 ובנו אלעד בן 36. זאת, בשעה שישבו לשולחן השבת וחגגו את הולדתו של נכד נוסף. אם המשפחה טובה, בת 68, נפצעה באורח בינוני-קשה אך מצבה התייצב לאחר שנותחה בבית החולים שערי צדק בירושלים. הבוקר הודיע צה"ל למשפחתו של המחבל, תושב הכפר כובר הסמוך להתנחלות בבנימין, על כוונה להרוס את ביתם, בתוך 72 שעות.

זירת ניסיון הפיגוע בצומת גוש עציון, 28 ביולי 2017. יוסף מזרחי/TPS, תצפית TPS
כוח צה"ל בזירת הפיגוע, היום/תצפית TPS, יוסף מזרחי/TPS
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסכין ששימשה את הדוקר בניסיון הפיגוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully