וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מצב שמצאנו את הפורץ הטיפש ביותר בהיסטוריה

31.7.2017 / 10:12

אתם מאמינים ברוחות רפאים? כי הפורץ הזה די בונה על זה שכן. אחרי שהוא הבחין במצלמת אבטחה הוא חשב טוב ומצא פתרון "גאוני" להתחמק מבלי שיתפסו אותו. ואז הוא נתפס

צילום מסך

האם רוחות הרפאים נמצאות במצוקה כלכלית והן נאלצות לגנוב למחייתן? זה מה שנראה שקורה בסרטון של מצלמת אבטחה שתיעדה פריצה לבית שמבוצעת על ידי לא פחות מרוח רפאים. כמובן שמדובר בסך הכל בפורץ שחשב שאם יעטוף את עצמו בסדין לבן כולם יהיו בטוחים שזו רוח רפאים עבריינית. בטח.

האירוע הביזארי התרחש במחוז פוג'יין שבדרום מזרח סין ובסרטון ניתן לראות את הפורץ מתחבא ומציץ במסדרון, כשלפתע הוא מבחין במצלמת אבטחה וחוזר אחורה. זה לקח לו עשרים דקות של מחשבה בכדי למצוא פתרון גאוני ובפעם הבאה שהוא נראה במצלמה הוא עטוי במה שנראה כמו סדין לבן, כדי שכולם יחשבו שהוא רוח רפאים.

עוד בנושא
שפטו בעצמכם: האם הבחור הזה באמת הותקף באלימות ע"י רוח רפאים?
רוח רפאים מטילה אימה באחד מבתי הכלא המסוכנים בברזיל

מאוד אמין

כשהמשטרה הגיע למקום לאחר מכן גילתה שלא מדובר בסדין, אלא בווילון אותו מצא במקום. למרוות התחפושת המתוחכמת המשטרה הצליחה לגלות את זהות רוח הרפאים, כי כזכור הפורץ (הלא ממש חכם) הסתכל היישר אל המצלמה וחשף את פניו עוד לפני שלבש את התחפושת. הוא נתפס, הודה בשלל פריצות נוספות ואז גם התברר שהוא לא הצליח לגנוב שום דבר מהבית אליו נכנס. היה שווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully