וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסמה סרטון סקס עם שוטר, וטוענת ששכבה עם 30 שוטרים נוספים

8.8.2017 / 10:21

באפריל, האישה המכנה עצמה 'קרלה' עוררה שערורייה כאשר צולמה שוכבת עם שוטר אירי, אך מסתבר שזה ממש לא הסוף: "קיבלתי מכתבים משוטרים מכל העולם שרוצים לצלם סרטון סקס"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

בסרטון – שוטרים צילמו את עצמם עושים סקס בניידת

אישה שצילמה את עצמה מקיימת יחסי עם שוטר אירי ופרסמה את הסרטון באתרי פורנו טוענת השבוע בראיונות לתקשורת המקומית שהיא עשתה סקס עם לא פחות משלושים שוטרים נוספים. האישה, שמכנה את עצמה 'קרלה' עוררה שערורייה באפריל האחרון, כאשר פורסם סרטון הסקס שלה עם השוטר.

בסרטון באורך חמש דקות נראים היא ואדם במדים של המשטרה האירית כאשר הם מקיימים יחסי מין כשהם נשנעים על ניידת משטרה. בעוד פניה של 'קרלה' הופיעו בצורה ברורה, פניו של השוטר אינן גלויות. עם זאת, התקשורת באירלנד דיווחה כי הוא "הודה בפני הממונים עליו שהוא האיש בסרטון" והוא ננזף. הסרטון גרם למהומה רבה, עד שבסופו של דבר הוא הוסר מהאתר.

עוד בנושא
שוטרים פרצו למסיבת מין וירו בזוג באמצע סקס - בגלל צעצוע
הזוג שצולם עושה סקס בתור בפיצריה נחשף ורק האשה תענש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האישה והסערה. 'קרלה'/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל 'קרלה' ממשיכה לייצר סערות חדשות. "שכבתי כבר עם שלושים שוטרים", היא סיפרה בראיון למירור האירי, "ביניהם היו גם ארבעה מתלמדים, אבל אני לא באמת סופרת אותם עד שהם הופכים לשוטרים". היא סיפרה שמאז הסרטון מאפריל היא לא צילמה סרטוני סקס חדשים. "זה מאוד קשה לגרום להם להצטלם ואני גם מבינה למה", אמרה, "כרגע יש שני שוטרים שרוצים להצטלם אבל מבלי לדבר או להזדהות".

'קרלה' התפרסמה בעקבות הסרטון הקודם, ומאז לא מפסיקה לקבל הצעות משוטרים ברחבי העולם. "קיבלתי מכתבים מאוסטרליה, דרום אפריקה, לטביה, צרפת, מכל מקום", היא טוענת, "היו אפילו שני שוטרים אמריקאים שפנו אלי. איתם אני מאוד נהנית". כמובן שלתהילה יש גם צדדים אפלים ו'קרלה' נאלצה לעבור דירה בעקבות "אנשים שעקבו אחרי לאחר שהסיפור התפרסם בעיתונים. אדם אחד אפילו נכנס אלי הביתה באמצע היום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הסרטון שהתחיל את הכול/מערכת וואלה!, צילום מסך

סרטון הסקס של 'קרלה' עם השוטר עלה לאתר תחת שם המשתמש 'carla4garda' (קרלה בשביל גארדה - הכינוי של המשטרה האירית). בעבר עלו לאתר מספר סרטונים נוספים תחת המשתמש, בהם ניתן היה לראות את אותה אישה בכל פעם עם גבר אחר במדי שוטר. בפרופיל שלה כתוב שהיא בת 35, ומופיעה בו (כמובן) תמונה של ניידת משטרה אירית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully