וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס הסיום של הכלבים הטיפוליים: "זה חלק מהטבע שלהם"

25.7.2017 / 8:47

מאלפים בארצות הברית התכנסו לטקס מיוחד, בו ציינו את סיום הכשרתם של כ-12 כלבים טיפוליים. הכלבים שאולפו במיוחד, צפויים להשתלב כמסייעים לצוותים טיפוליים במוסדות שונים. "אלו כלבים בעלי אופי מיוחד", הסבירו המאלפים

צילום: CNN

מאלפי כלבים בארצות הברית נפגשו לאחרונה כדי לחלוק את סיפורי ההצלחה שלהם בערב מיוחד למדי. המאלפים התכנסו לטקס הסיום השנתי של "חיות מחמד – שותפים לחיים". בטקס, שמתקיים בפעם ה-11, משתתפים 12 כלבים, חבושים בכובעים ובגלימות שהוסמכו להיות חלק מצוותים טיפוליים בבתי אבות, בתי חולים וספריות.

הכלבים בטקס היו בכל מיני גדלים וגזעים, מקטן ועד גדול, אך לא הסוג הוא שהופך אותם למיוחדים כל כך. "כלבים טיפוליים נולדים, הם לא מיוצרים", הסבירה המטפלת קרלה אנדרסון. "לא לכל כלב יש את האישיות לשמש ככלב טיפולי".

מארי פקוול ושני כלבי השיצו שלה השלימו למעלה מ- 5,000 שעות התנדבות ובכך זכו במדליית השירות הנשיאותית. "בעיקרון, זה בתוך הכלב, זה חלק מהטבע שלו", הסבירה. הכלבים מרגישים נוח במיוחד במסגרת ההכשרתית, כשהם לצד כלבים אחרים כמותם. אבל גם כשעומדים לצד אותם "מתנדבים" על ארבע, אנדרסון אומרת שהם עדיין ישמחו לקבל עזרה נוספת. "אנחנו צריכים עוד כלבים", ציינה. "אנחנו יכולים לבקר כל יום, בכל מתקן וזה עדיין לא יהיה מספיק לנו כדי למלא את הצרכים של כולם".

עוד בוואלה! NEWS:
הפתרון של המשטרה למגנומטרים: מצלמות חכמות ועיבוי כוחות בהר הבית
פצוע הדקירה לבני משפחתו: "תקפו אותי, אני לא זוכר כלום"
דיווח: "טילרסון מתוסכל מטראמפ - ועשוי לפרוש מתפקידו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully