וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוק שלוש השאלות" הזה ישנה לכם את החיים

25.7.2017 / 8:46

לא עוד שיחות חסרות תוחלת ושעות מבוזבזות. הגיע הזמן שתכירו את החוק שיש מי שטוען שהוא יציל את חיי החברה שלכם (או ממש יעצבן אתכם)

Austin Powers- The Spy Who Shagged Me

בסרטון - עוד חוק שלוש שאלות, אבל טיפה אחר

האם אי פעם יצאתם לדייט והרגשתם כאילו אתם מראיינים את הפרטנר ולא מנהלים איתו שיחה? או שאולי ניסיתם לשוחח עם מישהו שפגשתם באירוע והרגשתם שאתם מדברים עם עצמכם? מסתבר שיש פתרון די פשוט לרגעי המבוכה החברתית האלה (וזה לא כולל זיוף שיחת טלפון והמצאת סיפור על הסיבה שבגללה אתה חייב לברוח). זה נקרא "חוק שלוש השאלות" ויש מי שהגדיר אותו כ"מציל חיים" - לא פחות.

מי שהכירה לעולם את החוק היא טלי אוטילילה מ-news.com.au, שסיפרה שהיא עצמה נחשפה לו כבר לפני שלוש שנים מחברים שטענו שהוא שינה את חיי החברה שלהם ואת הדרך בה הם מתקשרים עם בני אדם.

עוד ב"אסור לפספס"

רק 1 מ-1,000 איש מצליחים למצוא את הפתרונות לתרגיל הפשוט הזה
ניסוי מצא: מבט של 30 שניות בתמונה הזאת ישפר לכם את הראייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז מהו חוק שלוש השאלות ואיך הוא עובד?

ובכן - לפי החוק, אם פגשתם לראשונה מישהו באירוע חברתי – עליכם לשאול אותו שלוש שאלות. אם במהלך הזמן הזה הוא לא שואל אתכם שום דבר בחזרה – תברחו משם מיד ואל תמשיכו בשיחה. מחברת המאמר טוענת שמטרת ה"חוק" היא לזהות אנשים לא מנומסים שלא מבינים מצבים חברתיים ומבזבזים את זמנכם. כן כן. מה ששמעתם. אוטללילה מסבירה שלא יכול להיות שהאחריות על ניהול שיחה נופלת על משתתף אחד בלבד בה ולכן יש לסיים שיחה שכזו מיד.

מחברת המאמר אפילו מוסיפה ומדגישה שאם אתם מזהים את עצמכם בתור הברברים האלה שלא שואלים שאלות בשיחה - עליכם לראות בכתבה הזו קריאת השכמה ולשנות את התנהגותכם מיד!

  • עוד באותו נושא:
  • שאלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully