וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר בן 24 מהגליל העליון התמוטט ומת במהלך בילוי בכנרת

22.7.2017 / 10:40

הצעיר בילה עם חבריו בחוף שיזף לאורך הלילה, ולפנות בוקר מצאו אותו כשהוא מוסר הכרה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול ראשוני ומותו נקבע בבית החולים. אין חשד לפלילים

חיפושים אחר צעיר בן 25 שטבע בכנרת. 16 ביוני 2017. צביקה לבל – דוברות מד"א, מערכת וואלה! NEWS
אין חשד לפלילים/מערכת וואלה! NEWS, צביקה לבל – דוברות מד"א

צעיר בן 24 מיישוב בגליל העליון התמוטט ומת הבוקר (שבת) בחוף שיזף שבכנרת. מבדיקה ראשונית עלה כי הצעיר בילה עם חבריו בחוף משעות הלילה, והבוקר כשהבחינו שהוא מחוסר הכרה הזעיקו צוות מד"א שפינה אותו לבית החולים פוריה שבעיר ושם נקבע מותו. על פי הודעת המשטרה, אין חשד לפלילים באירוע.

בשבוע שעבר נמצאה גופתו של נער בן 16 באזור מצפה רמון, לאחר שמת מהתייבשות. הנער בילה במהלך הלילה עם חבריו במסיבה באזור, וככל הנראה איבד אותם כשהיה תחת השפעת אלכוהול. בשלב מסוים הבוקר הוא התקשר לשירותי ההצלה ואמר שאיבד את דרכו. מבדיקה ראשונית עולה כי הוא נפרד מהקבוצה סמוך לשעה 6:00.

מסוק וכוחות חילוץ של יחידת החילוץ הר הנגב של משטרת ישראל, יחד עם אנשי רפואת חירום של איחוד הצלה, פתחו בחיפושים אחריו, אולם עד שהגיעו אליו הוא מת מהתייבשות. הכוח היה אותי בקשר בשעות הראשונות לחיפושים באמצעות מכשיר הטלפון שלו, אולם נמסר כי כבר אז הוא נשמע במצב הכרה מעורפלת וככל הנראה התייבש.

עוד בוואלה! NEWS:
"מערכת ירושלים החלה": פתח קראה לפלסטינים להמשיך ב"הקרבת נשמות"
אחרי שישה חודשים: דובר הבית הלבן שון ספייסר התפטר מתפקידו
אחיו של המחבל מחלמיש נעצר; צה"ל תגבר כוחות ביהודה ושומרון

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully