וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד עובדי חברת החשמל הודיע בדיון בעליון על הפסקת העיצומים

20.7.2017 / 18:15

נציגי הוועד הודיעו באופן חד צדדי כי יפסיקו את השבתת שירותי הגבייה, הנפקת החשבונות ומוקד התשלומים הטלפוני. העיצומים החלו לפני כחודש במחאה על הרפורמה להפרטת משק החשמל

עבודות לתיקון חוטי חשמל בעקבות הסערה, באר יעקב. דצמבר 2016. יוסי וייס, חברת החשמל, מערכת וואלה! NEWS
הוועד מחה על הפרטת משק החשמל. אילוסטרציה/מערכת וואלה! NEWS, יוסי וייס, חברת החשמל

ועד עובדי חברת החשמל הודיע היום (חמישי) על הפסקת העיצומים לספקים פרטיים. על פי הודעת הוועד בדיון בבית המשפט העליון הודיעו נציגו על הפסקת העיצומים באופן חד צדדי.

הוועד פתח לפני כחודש בעיצומים בתגובה לכוונת המדינה לקדם את רפורמת הפרטת משק החשמל ולהעביר בניית תחנת כוח חדשה לידיים פרטיות. בין היתר הושבתו שירותי הגבייה, הנפקת חשבונות החשמל ושירות ותשלומים במוקד הטלפוני של החברה.

העובדים מחו בדרישה להיות חלק מהמתווה החדש של הרפורמה ולשבת לשולחן המשא ומתן על תנאי יישומה. מן הצד השני, בהנהלת חברת החשמל טענו כי הוועד נקט באסטרטגיה של מניעת תשלומים על מנת "לייבש" את החברה מהכנסות ולאלץ אותה ואת המדינה לערב את העובדים בהחלטות הנוגעות לרפורמה.

מהנהלת חברת החשמל נמסר: "עמדת חברת החשמל הייתה מלכתחילה שיש לנהל משא ומתן בין הצדדים ושהעיצומים לא צריכים להתקיים. אנחנו מברכים על הצעד האחראי של העובדים, שהפסיקו חד צדדית את העיצומים ומקווים לניהול של משא ומתן מהיר ויעיל עד יישום רפורמה מוסכמת במשק החשמל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully