וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם או. ג'יי. סימפסון לא ישוחרר מהכלא כי נתפס מאונן בתאו?

20.7.2017 / 11:51

מקור בבית הכלא בו שוהה או. ג'יי סימפסון טוען שהאסיר המורשע נתפס מאונן בתאו - הפרה שצפויה לעלות לו בחנינה הקרובה. סוהר לשעבר סיפר: "הוא גם נתפס בעבר אוכל עוגייה שכמעט עלתה לו ביוקר"

יח"צ - חד פעמי

בסרטון – הסרט הדוקומונטרי "או. ג'יי סימפסון: תוצרת אמריקה"

כל העולם ממתין בציפייה מורטת עצבים להחלטת ועדת השחרורים בנוגע לאסיר המורשע בחטיפה ושוד מזוין, או. ג'יי. סימפסון. מחר (שישי) צפויה להתקבל ההחלטה הסופית על קיצור עונשו - אולם כעת, רגע לפני היום המיוחל, מקור מהכלא מדווח שחנינתו של סימפסון צפויה להידחות או להתבטל מאחר שהטא נתפס מאונן בתאו, מעשה עליו יש איסור מוחלט בבית הכלא הפדרלי בנבאדה שם מוחזק מאז הורשע ב-2008.

או. ג'יי. סימפסון נשלח לבצע 33 שנות מאסר, (לא באשמת רצח אשתו לשעבר וחברה - מזה זוכה) וכבר אז נקבע כי כעבור 9 שנים יוכל לבקש חנינה. רק לפני 11 ימים הוא חגג את יום הולדתו ה-70 וההערכה אזש הייתה שזהו ככל הנראה היום הולדת האחרון שלו בכלא, אך אם נאמין למקור שמגיע מתוך צוות בית הסוהר - גם את יום הולדתו ה-71 הוא יחגוג שם. "או. ג'יי. עומד בפני שימוע משמעתי לאחר שנמצא מאונן בתאו", אמר המקור לדיילי מייל, "הוא נתפס בסוף יוני ע"י סוהרת שביצעה את הסבב הקבוע שלה בין התאים. למרות שזו לא העבירה הגדולה ביותר שאפשר לבצע בכלא, זה רציני מספיק כדי שהליך השחרור ידחה או יבוטל. במקרה הגרוע ביותר, זה ישאיר אותו בכלא עד 2020".

מקורות ברשויות אכיפת החוק הכחישו את הדיווח ומסרו ל-TMZ כי "דו"ח האוננות" הינו מזויף. גם בהנהלת בית הכלא הכחיש את הפרסומים בהודעה רשמית: "זה נגד מדיניות מחלקת המוסר של נבאדה לשחרר מידע משמעתי על אסיר לציבור. זו גם נגד המדיניות לשחרר מידע לא מדויק. אף גורם רשמי מהמחלקה שלנו לא היה משחרר את המידע המדובר". מחר (שישי) הוא צפוי להופיע בווידאו בפני חברי ועדת השחרורים – שם יזדקק להסכמתם של ארבעה מתוך שבעה חברי הוועדה – שאם יסכימו, הוא ישוחרר רשמית ב-1 באוקטובר השנה.

אוג'יי סימפסון בבית המשפט ב-2013. Jeff Scheid/Pool/File Photo, רויטרס
או. ג'יי. סימפסון בבית המשפט ב-2013/רויטרס, Jeff Scheid/Pool/File Photo

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

יום הולדת אחרון בכלא? או ג'יי סימפסון חוגג 70, רגע לפני שחרור אפשרי

לכתבה המלאה

העוגייה שסיכנה את שחרורו

סוהר לשעבר סיפר שאו ג'יי סימפסון ניסה לשמור על תיק נקי מתלונות, אולם כבר בכניסתו לכלא נתפס אוכל עוגייה וקיבל על זה תלונה. הסוהר ג'פרי פליקס סיפר ל-USA Today שאסיר שעבד במטבח גנב את הקינוח והעביר אותו ליחידה בה שכן סימפסון, "מאחר שאו.ג'יי ידוע ברעש שהוא עושה, הסוהרת הבחינה שהוא אוכל עוגייה", אמר פליקס, "כמובן שהיא שאלה אותו 'מאיפה השגת את העוגייה?' טוב, או. ג'יי. לא משקר. הוא סיפר לה שהוא קיבל את זה מבחור, עובד מטבח". היא מיד דיווחה על זה ואו. ג'יי. התלונן למחרת בפני פליקס, "הוא אמר לי 'אני לא יכול לצבור הפרות כי לא אקבל חנינה'", נזכר פליקס. לדבריו, הוא דיבר עם הסוהרת והצליח לשכנע אותה לשכוח מהתקרית, אחרת היא תיזכר תמיד בתור "קוקי מאנסטר" - וזו ביטלה את התלונה.

או ג'יי סימפסון במהלך המשפט שלו ב-1995. Vince Bucci, AP
או. ג'יי. סימפסון במשפט בשיא ימי תהילתו/AP, Vince Bucci

מושבע: "הוא יקבל חנינה"

אחד המושבעים שעזר לזכות את או. ג'יי. סימפסון ברצח חושב ש"זה ברור" שכוכב ה-NFL לשעבר ישוחרר השבוע, "אין לי דעה לכאן או לכאן, אבל אני משער שהוא ישיג את תנאי השחרור שלו", אמר ליונל 'לון' קרייר ל-Page Six, "אני רק רוצה שמר סימפסון יבין כמה מזל יש לו. הוא קיבל מתנה, במיוחד לאור העובדה שהוא לא הורשע ברצח אשתו (ניקול בראון) וחברה רונלד גולדמן. אני מקווה שהוא באמת ינסה לעשות משהו פרודוקטיבי עם החיים שלו. לעשות מאמץ לעזור לאחרים או משהו כזה. לנסות לשנות את התדמית שלו אם הוא יכול. אם אפשר, שינסה הפעם להישאר מחוץ לאור הזרקורים".

או ג'יי סימפסון בפאלו בילס 1977. Anonymous, AP
או. ג'יי. סימפסון יישאר בכלא בגלל אוננות?/AP, Anonymous
אוג'יי סימפסון בבית המשפט ב-2013. Jeff Scheid/Pool/File Photo, רויטרס
החנינה עמדה בסיכון בגלל עוגייה/רויטרס, Jeff Scheid/Pool/File Photo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully