וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של אורון שאול: "הוא לא היה בנגמ"ש - אנו לא יודעים מה מצבו"

19.7.2017 / 20:50

זהבה שאול קראה לגורמים המדיניים והביטחוניים לפעול להשבת בנה, שגופתו נחטפה במבצע "צוק איתן". לדבריה, בנה כלל לא היה בנגמ"ש שהתפוצץ: "הוא נאבק בחמאס ונחטף דרך אחת המנהרות. שלוש שנים שאנחנו לא יודעים מה גורלו"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: ניב מעוז

אלפי בני אדם התכנסו הערב (רביעי) בטבריה לציון שלוש שנים לחטיפת גופתו של החייל אורון שאול במהלך מבצע "צוק איתן". במקום נמצאים מח"ט גולני אלוף-משנה שלומי בינדר, מח"ט החטיבה דאז רסאן עליאן, יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי, ח"כ שולי מועלם-רפאלי והשר איוב קרא.

"חלפו שלוש שנים מיום פיצוץ הנגמ"ש שבו נהרגו ששת הלוחמים, חבריו של בני, השם יקום דמם, ולבנו דואב על אובדנם. וכאן המקום להביא לידיעתכם קהל נכבד ולכל בית ישראל, בני אורון לא היה בתוך הנגמ"ש", אמה זהבה שאול, אמו של החייל, בעצרת. "בני היה מחוצה לו וניהל קרב מול החמאס ונחטף דרך אחת המנהרות. שלוש שנים מיום שחרב עלינו העולם וחיינו אינם חיים מחוסר ידיעה ברורה מה עלה גורלו. שלוש שנות סבל ותהייה אשר כעבור שנתיים הכריעו את בעלי הרצל, שהלך לעולמו בצער ובכאב גדול והשאיר לי צוואה לא להרפות ולהחזיר את בננו למדינה שהוא כה אהב".

בהמשך, אמרה: "אנו חינכנו את ילדינו לאהבת ישראל, למסירות והגנה עליה וזה בעצם היה פועלו של בני: לוחם גולני ומצטיין נשיא המדינה וזה הלוחם שנשאר בעזה וגורלו לא ידוע. מכאן אני פונה אל מערכת הביטחון, לצה"ל, לממשלת ישראל ולעומד בראשה, לכל שר וחבר כנסת. אתם נבחרי הציבור, מלאו חובתכם כלפי החיילים שהינכם שולחים לקרב, הראו להם שהם אינם הפקר, הוכיחו זאת בהחזרת בני אורון שיצא להגן על כל אחת ואחד מאיתנו. החזירו את בני אורון הבייתה ואותי ואת אחיו חזרה לחיים".

עצרת לשחרור אורון שאול בטבריה, 19 ביולי 2017. ערן גילווארג
עצרת לשחרור אורון שאול בטבריה, 19 ביולי 2017/ערן גילווארג
זהבה שאול ואבי גבאי עצרת לשחרור אורון שאול בטבריה, 19 ביולי 2017. ערן גילווארג
זהבה שאול ואבי גבאי עצרת לשחרור אורון שאול בטבריה, 19 ביולי 2017/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully