וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגזימו בשופינג: הוראה לח"כים - "הפסיקו לקבל חבילות מ-ebay לכנסת"

19.7.2017 / 17:25

נבחרי הציבור נהנים גם הם מקניות מעבר לים, ומעדיפים פעמים רבות לחסוך בטרטורים ולבקש שהחבילות יגיעו ישירות למשכן. אלא שכעת, דורש קצין הכנסת להפסיק עם המנהג, מאחר שהוא "מכביד משמעותית על תהליכי הבידוק"

משה כחלון בישיבת הכנסת בהצבעה על חוק תקציב המדינה. נובמבר 2015. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
משה כחלון בישיבת הכנסת בהצבעה על חוק תקציב המדינה. נובמבר 2015/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

שוק המכירות באינטרנט צומח משנה לשנה בקצב חסר תקדים, מאות אלפי ישראלים מזמינים דברי דואר וחבילות אישיות דרך eBay, aliexpress ואתרי מכירות נוספים, אבל בקרוב חברי הכנסת בישראל לא יוכלו לבצע הזמנות כאלה למשכן. קצין הכנסת יוסי גריף הורה בשבוע שעבר שלא להזמין יותר מאתרים אלה בטענה כי זה מכביד "באופן משמעותי על תהליכי הבידוק והאבטחה בכנסת".

בהוראה שהעביר שבוע בשעבר לחברי הכנסת ועובדיה, כתב גריף כי בתקופה האחרונה "חלה עלייה משמעותית בקבלת דברי דואר וחבילות אישיות בסניף הדואר בכנסת מרשתות מכירות כגון: eBay, aliexpress וכיוצא בזה". הוא טען כי קבלת החבילות ודברי הדואר "מכבידה באופן משמעותי על תהליכי הבידוק והאבטחה בכנסת".

גריף הצהיר במכתבו כי החל ממושב החורף של הכנסת "לא יתקבלו" יותר בכנסת חבילות שיגיעו מאתרי מכירות באינטרנט, והצהיר על כך מבועד מועד "מכיוון שאין כוונה להחזיר חבילות שכבר הוזמנו בטרם יציאת ההנחיה הנ"ל, ניתנה תקופה של יותר משלושה חודשים על מנת שכל החבילות שהוזמנו יגיעו. על כן, לאחר מועד זה לא יתקבלו יותר חבילות והן יוחזרו לשולח".

חברי הכנסת ועובדיה אינם חוסכים בעלויות בכך שהם מזמינים את החבילות באתרי האינטרנט בחו"ל למשכן הכנסת, אך הם מקלים על עצמם בכך שהחבילות מגיעות ישירות למשכן ומתקבלות דרך גורמים אחרים השוהים במקום ברוב ימי השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully