וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בבודפשט, מהפך בעולם הגירושים: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

19.7.2017 / 14:00

דרמה בביקור ביבי בבודפשט, עימותים בהר הבית, תשלום מזונות ייבחן גם עפ"י כושר ההשתכרות של ההורים, פרשת הצוללות מסתעפת, כמה תשלמו על וויפי בטיסה ומשבר הסאבווי במנהטן.

צילום: אדריאן הרבשטיין, יותם רונן, ניב אהרונסון, שלומי גבאי, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

דרמה בביקורו של ראש הממשלה בבודפשט.
בפגישה סגורה עם מנהיגי מדיניות הווישיגראד תקף נתניהו בחריפות את האיחוד האירופי.
טל שלו , הכתבת המדינית של וואלה! NEWS מדווחת מבודפשט. אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS על חשיבות פסגת הווישיגראד .

מתח בהר הבית אחרי עימותים ביממה האחרונה סביב כניסת המתפללים. משה שטיינמץ, כתב וואלה! NEWS בבירה דווח מהר הבית, אבי יששכרוף, פרשן וואלה! NEWS לענייני ערבים על הקריאות להמונים להגיע ולמחות.

בית המשפט העליון משנה באופן דרמטי את מאזן דמי המזונות בעולם הגירושים. מעתה זה לא חד כיווני, אלא תלוי בגובה ההשתכרות של בני הזוג ולא במינם. גלי גינת, כתבת וואלה! NEWS לענייני משפט עם הפרטים.

נמשכת חקירת פרשת הצוללות. עו"ד מאיר ארנפלד, לשעבר ראש מחלקה ביאח"ה ובלהב 433 הסביר מדוע גנור נבחר להיות עד מדינה והאם יהיה חשוף לתביעות בגרמניה.

חשש למעשים פליליים בטיפול המדינה באמוניה, כך לפי מידע שהעביר מבקר המדינה ליועמ"ש. מנהל מטה המאבק באמוניה מתראיין בנושא הזה.

שלוש שנים לחטיפתו של החייל אורון שאול במבצע צוק איתן בעזה. הערב יתקיים ארוע בטבריה בהשתתפות אומנים ואנשי ציבורים. אבירם שאול, אחיו של אורון סיפר על ההתמודדות ושמועות על עסקה אפשרית.

פוחדים מטיסות כי אין בהן ווי פיי? מייקי לוי, כתב וואלה טק עם מדריך לוויפי בשחקים היישר מנתב"ג ודניאל זירי, כתבת וואלה! NEWS בניו יורק על סכנת הסאבווי.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully