וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החייל הכי עשיר בצה"ל: רגע לפני השחרור - זכה במיליונים בלוטו

16.7.2017 / 11:46

חייל שיצא לחמשו"ש גילה, יומיים לאחר ההגרלה, שהטופס שמילא ב-29 שקלים שווה כעת 5 מיליון שקלים. ומה התכנית לעתיד? לעזור להורים להגשים חלום ולרכוש דירה, לשים קצת בצד לטיול הגדול - ומי יודע, אולי גם להזמין את החבר'ה לקולה ועוגיות בשק"ם

חדר אוכל צבאי, אוקטובר 2010. דובר צה"ל
החייל ימשיך לבקר בחדר האוכל גם אחרי המיליונים? למצולמים אין קשר לכתבה/דובר צה"ל

חייל צה"ל שעומד בפני שחרור מהצבא, קיבל מתנה גדולה לקראת חייו האזרחיים כשזכה בחמישה מיליון שקלים בלוטו. החייל, שיצא לחמשו"ש בביתו, מילא טופס הגרלה ב-29 שקלים, טופס שבדיעבד שינה את חייו.

בבית מפעל הפיס התייצב החייל, נרגש ובמדים, וסיפר כי ניגש לבדוק את הטופס רק ביום חמישי, יומיים לאחר ההגרלה שבה זכה הטופס במיליונים הנכספים. להפתעתו, גילה החייל שניחש את כל המספרים ואת המספר החזק. ומה הוא מתכוון לעשות עם הכסף? ראשית, סיפר כי חלק מכספי הזכייה יעניק להוריו כדי שיגשימו חלום בן 30 שנה - לרכוש דירה בבעלותם. את היתר, הוסיף, הוא ישמור לעצמו לטובת טיול אחרי השחרור מהצבא והתחלת חייו האזרחיים ברגל ימין.

החייל הוסיף כי שמע על מיזם המלגות של מפעל הפיס, שמעניק מלגות לחיילים משוחררים, אולם לאחר הזכייה הוא נשמע אחרת. "חשבתי להגיש בקשה, אבל עכשיו אחרי שזכיתי אני מוותר", אמר.

באותה הגרלה, אגב, זכו זוג בני 55 מאזור השפלה בעשרה מיליון שקלים. השניים סיפרו כי בכסף הם מתכננים לסגור את המשכנתא שלה הם מחויבים, ויוכלו לעזור לארבעת ילדיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully