וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא סיבה: שני בני דודים בארה"ב רצחו צעירים - והסתירו אותם בקבר אחים

קרובי משפחה מפנסילבניה ירו למוות בארבעה צעירים ללא מניע. הם קברו אותם במתחם גדול של הוריו של אחד מהרוצחים, שהוביל את החוקרים לקברים אחרי שהובטח לו כי לא ייגזר עליו עונש מוות

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

שני בני דודים בני 20 בארצות הברית מואשמים ברצח של קבוצת צעירים בפנסילבניה, שאותם הטמינו בקבר אחים אחרי שנורו למוות במהלך החודש. לפי הרשויות, המניע למסע ההרג של השניים לא ידוע, וייתכן שהוא לא יתגלה לעולם. השניים גם מואשמים בשורת עבירות של קשירת קשר ושוד.

החוקרים גילו את גופותיהם של שלושה מארבעת הקורבנות בקבר בעומק של שלושה מטרים וחצי, שנחפר במתחם נרחב שבבעלות הוריו של קוזמו דינרדו, אחד הרוצחים. דינרדו מואשם גם ברצח של ג'ימי טאר פטריק, בן 19, שנקבר מוקדם יותר החודש בקבר נפרד באותו נכס גדול. הוא סיפר כי השתמש במחפר לצורך כריית הקברים. בן דודו, שון קרץ, סייע לו ברצח של דין פינוקריו, בן 19, תומאס מאו, 21 ומארק סטרגיס, בן 22.

השניים הופיעו בפני שופט ביום שישי ודיון נוסף בעניינם יתקיים ב-31 בחודש. התובע המחוזי מתיו ווינטראב אמר כי הרשויות הגיעו להסכם עם דינרדו, שאפשר להם לאתר את גופתו של פטריק, שהיה קבור במרחק של כקילומטר משלות הצעירים האחרים. לדבריו, ההסכם קובע כי התביעה לא תדרוש לגזור עליו עונש מוות.

קורבנות מסע רצח בפנסילבניה, ארה"ב יולי 2017. רויטרס
ארבעת הקורבנות של בני הדודים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully