וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוס פוני היה יקר מדי - אז היא אימנה פרה לקפוץ כמו סוס

16.7.2017 / 8:34

החברה הטובה ביותר של החקלאית הצעירה מניו זילנד היא פרה עם יכולות מדהימות. החקלאית רוכבת על הפרה וזו מסוגלת לקפוץ מעל בולי עץ לגובה של 1.4 מטרים

צילום מסך

ביום הולדתה ה-11 נאמר להאנה סימפסון שלא תוכל לקבל את סוס הפוני שתמיד חלמה עליו ותאלץ להסתפק בפרה שלה - לילק. האנה, שתמיד חלמה לרכב על סוס משלה, שיחקה עם אחיה וקיבלה "חובה" לרכב על חברתה הפרה. כשזו עלתה עליה, היא ציפתה שלילק תנסה להעיף אותה - אך ההפך קרה. לילק, כך מספרת האנה, אהבה לשאת אותה על גבה והשתיים החלו לבלות הרבה זמן ביחד. 7 שנים חלפו מאז והפרה הפכה באופן רשמי לסוס: האנה רוכבת על לילק וזו מסוגלת לקפוץ מעל בולי עץ גבוהים ולהגיע, בימים טובים, לגובה של 1.4 מטרים.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

כבש את הפרות ואת הרשת: הבונה שהחליט להיות קאובוי

לכתבה המלאה

"למה לרכב על סוס כשאת יכולה לרכב על פרה?" שאלה הרוכבת בפייסבוק והציגה לראווה את יכולתיה המדהימות של הפרה האהובה עליה. האנה, מחוות אינברקרגיל שבאי הדרומי של ניו זילנד, רוכבת על הפרה שלה להנאתה, דואגת לה ומטפלת בה וטוענת שיש ביניהן מערכת יחסים מיוחדת שאף אחד לא יבין. "לילק הייתה רק בת שישה חודשים כשנפגשנו לראשונה ואני הייתי גמדה", אמרה האנה ל-Eleanor Ainge Roy, "קיבלתי 'חובה' מאח שלי לקפוץ עליה והיא הייתה בסדר עם זה אז המשכתי לרכב עליה. לפני זה רכבתי על פוני רק פעמיים ועל כבשה פעם אחת".

הפרה, מגזע חום שוויצרי, מתנהגת ממש כמו סוס אבל לילק משתדלת שלא להכביד עליה, "היא עדיין פרה ואני לא מצפה ממנה שתרכב כמו סוס. יש לה אופי רגוע. היא לא אוהבת לרוץ בגבעות ומעדיפה לטייל בעדינות בין השיחים, אבל מאז ומתמיד היא אהבה לקפוץ. כשהייתה קטנה היא נהגה לקפוץ מעל הרפת, אז אני חושבת שהיא נהנית מזה", היא סיפרה, "בהתחלה טיפסנו על בולי עץ ולאט לאט היא הצליחה לקפוץ מעליהם".

מאז שהאנה פרסמה סרטון שלה רוכבת על "הפרסוס" שלה, היא צברה 12 אלף עוקבים באינסטגרם ומתכוונת לחלוב את ההצלחה שלה עד הסוף ולהציג את כישוריה בטלוויזיה המקומית. אולם, היא לא מתכוונת להכניס אותה לתחרויות ורוצה לאפשר לה לחיות חיים שלווים. לפני שנתיים היא סוף סוף קיבלה סוסה ששמה סמי, אבל עליה היא לא רוכבת כי היא לא רוצה לבגוד בחברתה הטוב ביותר. אחרי הכל, הן גדלו ביחד. "היא מיוחדת", סיכמה האנה, "אחת ויחידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully