וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בפרשת הצוללות והאמריקאים בדרך למאדים: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

13.7.2017 / 14:00

פרשת הצוללות מסתעפת, 2 הרוגים בתאונת דרכים בדרך לאילת, 11 שנה למלחמת לבנון השנייה, האמריקאים בדרך למאדים , הרשת צוחקת על מייק פנס והכנות לקראת המופע הגדול של גאנז אנד רוזס בשבת

צילום: רוני כנפו, אבי כהן, בני בן סימון, יותם רונן, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

פרשת הצוללות: שופטת בית משפט השלום בראשון לציון קובעת היום כי יש ראיות בהיקף נרחב נגד אבריאל בר יוסף ומיקי גנור, ומאריכה את מעצרם עד יום שני. אבי אשכנזי , הכתב לענייני פלילים של וואלה! NEWS עם הפרטים מבית המשפט.

שני הרוגים בתאונת דרכים בדרך לאילת, יניר יגנה, כתב וואלה! NEWS בדרום מדווח.

ג'ייסון גרינבלאט נמצא במסעו השישי באיזור, והיום חתם על הסכם לשיתוף פעולה בין הרשות הפלסטינית לישראל בפרויקט תעלת הימים, הכתב המדינית של וואלה! NEWS טל שלו עם הפרטים מירושלים.

האם נתניהו נערך למתקפה בעקבות הפרשיות? ח"כ אמיר אוחנה התראיין בסיום התדריך שכינס הבוקר ראש הממשלה נתניהו לחברי כנסת ומקורבים.

היום לפני אחת עשרה שנים, יצא צה"ל למבצע בדרום לבנון נגד חיזבאללה בעקבות חטיפת שני חיילי צה"ל והריגת שלושה, מבצע שלימים הפך למלחמת לבנון השנייה. אמיר בוחבוט פרשנן וואלה! NEWS לענייני צבא, על המצב בגבול הצפון.

בית המשפט הכריז אתמול על הבעלים לשעבר של חברת שיווק הקרקעות החקלאיות "אדמה" כפושט רגל, אחרי שהחברות שבבעלותו קרסו. האם גם לכם ניסו למכור קרקע חקלאית שהנה הנה עוד רגע כבר תופשר ותהיו עשירים? הילה ציאון, עורכת וואלה עסקים עם המדריך המלא.


סגן נשיא ארה"ב מייק פנס, אמר השבוע שעוד בכהונתו של טראמפ, תדרוך נעל אמריקאית על המאדים. רומן ראייב, כתב וואלה! NEWS לענייני מדע הסביר האם מדובר במדע בדיוני ומדוע צוחקת עליו הרשת.

גאנז אנד רוזס יסעירו את פארק הירקון בשבת בערב, האם יש עדיין כרטיסים ומה צפוי בהופעה בת שלוש שעות וחצי. שגיא בן נון מוואלה תרבות ודודו רוז , מנהל מועדון המעריצים של הלהקה מתכוננים למופע.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully