וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכריחו אותו לאכול": נער אלרגי מבריטניה בא במגע עם גבינה ומת

הנער בן ה-13 ממערב לונדון חש ברע במהלך הפסקה בבית הספר ופונה לבית החולים, שם מת אחרי עשרה ימים. אמו דורשת תשובות מהנהלת בית הספר ומהמשטרה: "הוא הוכרח לאכול גבינה, או שהיא הוצמדה לפניו". אביו: "אף הורה לא צריך לעבור דבר כזה"

קרנביר צ'ימה, ילד בן 13 שסבל מאלרגיה למוצרי חלב מת לאחר שבא במגע בכפייה עם חתיכת גבינה 12 ביולי 2017. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תלמיד מבריק שהצטיין במתמטיקה". צ'ימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרנביר צ'ימה, נער בן 13 ממערב לונדון, מת השבוע לאחר שבא במגע עם חתיכת גבינה במהלך הפסקה בבית הספר שבו למד. נבדק החשד כי צ'ימה הוזן בכפייה בגבינה, או שזו הוצמדה לפניו או לגופו בכוח. הוא הובא לבית החולים ב-28 ביוני, לאחר שחש ברע במהלך הפסקה בבית הספר, ומת עשרה ימים לאחר מכן בבית החולים. נער בן גילו נעצר בחשד לרצח, אך שוחרר לאחר מכן, וגופתו של צ'ימה הועברה לנתיחה שלאחר המוות.

אמו של קרנביר, רינה, דרשה תשובות מהנהלת בית הספר וטענה כי הנער "הוכרח לאכול גבינה, או שהמאכל הוצמד לפניו או לצווארו". לטענתה, בית הספר והמשטרה מותירים אותה באפלה בכל הנוגע לפרטי המקרה. האם שחזרה את האירועים וסיפרה: "התקשרו אלי מבית הספר בשעה 11:30 והגעתי לשם ישר מהעבודה. כשהגעתי, קרנביר כבר הוכנס לאמבולנס על אלונקה. נכנסתי איתו ונסענו לבית החולים, שם הוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ. אני לא יודעת בדיוק מה קרה לו, אבל הוא לא היה ביישן לגבי המצב הבריאותי שלו. כשהוא היה בן שנתיים היה לו התקף חמור, ואז הבנו שהוא אלרגי לחיטה. כבר כשהיה בן שישה שבועות ידענו שהוא אלרגי לחלב בגלל בעיית עור שהצביעה על כך".

קרנביר צ'ימה, ילד בן 13 שסבל מאלרגיה למוצרי חלב מת לאחר שבא במגע בכפייה עם חתיכת גבינה 12 ביולי 2017. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בית הספר והמשטרה מותירים אותנו באפלה". קרנביר עם אמו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אביו של הנער סיפר כי מותו של הבן שבר את לבו. "היינו בבית החולים וצפינו בו מת. אף הורה לא צריך לעבור דבר כזה", אמר. "כשהיה בבית החולים היינו עסוקים בלדאוג לו, אבל עכשיו אנחנו דורשים תשובות - איך דבר כזה יכול לקרות? לבן שלי היו אלרגיות אבל הוא היה מאוד זהיר", הוסיף. "הייתה לו אלרגיה למוצרי חלב אבל הוא נמנע מלצרוך אותם. אני לא יודע איך חתיכת גבינה שנוגעת בו יכולה להרוג אותו, אין בזה שום היגיון. מסרו לנו מעט מאוד מידע".

מנהל בית הספר שבו אירעה התקרית אמר כי הנער טופל במהירות בבית הספר, עוד טרם הגיעו למקום כוחות ההצלה. "הייתה לו תכנית מדויקת עם צעדים ברורים, כמו לכל ילד עם אלרגיות במוסד. סיפקנו לו את התרופות שלו", אמר. מורה בכירה בבית הספר הוסיפה כי "כל מה שהיה צריך להיעשות נעשה". עוד אמרה המורה כי "הוא הצליח להגיע למשרד כדי להגיד שהוא חושב שהוא סובל מתגובה חריפה וניתן לו טיפול באופן מידי, בעזרת תרופות שהוחזקו במשרד במיוחד בשבילו. באופן טראגי, התרופות לא סייעו למצבו". לדבריה, "לקרנביר היו הרבה חברים שהידיעה על מותו שברה אותם, כמו את צוות בית הספר. הוא היה תלמיד מבריק שהצטיין במתמטיקה. מחשבותינו ותפילותינו עם משפחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully