וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 12 נהרגה בתאונה ברוסיה: "אמה התקשרה ואמרה: 'ניקול איננה'"

דשה טס ודנה ירקצי

12.7.2017 / 20:37

משפחתה של ניקול סורוקין, שנהרגה בתאונת דרכים בביקור קרובים ברוסיה, נאלצה לקבל את הבשורה המרה לביתם שבקריית ים. "היא הייתה ילדה טובה, כולם אהבו אותה. היו לה תמיד רעיונות חדשים"

עריכה: אריאל תמרין

משפחתה של ניקול סורוקין, הנערה בת ה-12 שנהרגה הבוקר (רביעי) בתאונת דרכים במזרח רוסיה, מתקשה לעכל את בשורת האיוב שנחתה עליה עם שחר, בבית שבקריית ים. "הבוקר אחותי התקשרה אליי, והדבר היחיד שהיא הצליחה להגיד לי זה שניקול איננה", סיפרה דודתה, ולריה, בשיחה עם וואלה! NEWS. "המכונית שלהן התנגשה במשאית. אחותי, ז'אנה, חברה שלה ואחותה של ניקול נסעו מחמותה בחברובסק. אני מנחשת שניקול ישבה מאחורי החברה שנהגה, כי שתיהן נהרגו".

אמה של ניקול עלתה לישראל בשנת 2000, ושנתיים לאחר מכן ילדה את בתה. היא למדה בבית ספר "עלומים" שבקרית ים. "ניקול הייתה ילדה טובה. כולם אהבו אותה". הבוקר הלכה סבתה? של הנערה בת ה-12 לבית הספר שלה כדי לדבר עם הילדים על האסון המשפחתי. "כולם בכו, לא האמינו. היא הייתה מאוד אהובה", סיפרה דודתה ולריה. "היו לה המון רעיונות בראש. היא הייתה אופה לנו עוגות בבית ונהנתה לבשל אפילו שהייתה רק בת 12. ילדה אחראית שטיפלה במסירות בכלב ובחתול שלה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הייתה ילדה טובה ואחראית". ניקול סורוקין/מערכת וואלה!, צילום מסך

משפחתה של ניקול טיילה בעיר חברובסק שבמזרח המדינה, לא הרחק מהגבול עם סין, יחד עם קרובי משפחתה. בתאונת הדרכים הקטלנית נפצעו הוריה ופונו לבית החולים. משרד החוץ פועל להבאת גופתה לקבורה בישראל. על הטיול המשפחתי סיפרה ולריה: "הן הגיעו לבקר את קרובי המשפחה של בעלה של אחותי, כולם עדיין נמצאים ברוסיה. הם רצו להגיע עם הילדים לביקור". לדבריה, "עכשיו עורכי הדין פועלים להפעיל את הביטוח ואוספים את המסמכים כדי שהם יוכלו להגיע לכאן בתוך 72 שעות עם גופתה של ניקול. אנחנו מתכננים את הלווייתה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חברובסק, העיר ברוסיה בה נהרגה ישראלית יולי 2017. מתוך ויקיפדיה, מערכת וואלה!
חברובסק/מערכת וואלה!, מתוך ויקיפדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully