וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד נחקרי הצוללות והכבוד של נתב"ג: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

12.7.2017 / 14:00

התפתחות בפרשות בזק והצוללות, אבי גבאי נכנס רשמית לתפקיד, מג"ד קרקל מודח, נתב"ג הוא אחד משדות התעופה הטובים בעולם ואיך קשור הסרט החדש בסדרת "כוכב הקופים" לדונלד טראמפ?

צילום:ניב אהרונסון, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

התפתחות משמעותית היום בפרשת בזק:
בכיר במשרד התקשורת נחקר במשרדי הרשות לניירות ערך בתל אביב בחשד לביצוע עבירות על טוהר המידות ועבירות ניירות ערך.

מצעד הנחקרים במשרדי יחידת 433 הולך ומתגבר ושמות הנחקרים בפרשת הצוללות נחשפים בזה אחר זה. אבי אשכנזי, כתב וואלה! NEWS לענייני פלילים דווח מלהב 433.

יושב ראש העבודה החדש אבי גבאי נכנס היום לתפקידו באופן רישמי. לפני זמן קצר התקיים טקס ההחלפה בינו לבין יצחק הרצוג.

כתב אישום הוגש הבוקר נגד יוסף ברוך, תושב טורקיה בן 65, בגין רצח אשתו דליה ברוך בחודש שעבר.
גלי גינת כתבת וואלה! NEWS לענייני משפט על מה שהיה נראה בתחילה כרצח וניסיון התאבדות על רקע מחלה.

עימותים פרצו הלילה במחנה הפליטים ג'נין במהלך פעילות של כוח צה"ל , הפלסטינים מדווחים על שני הרוגים. אמיר בוחבוט הפרשן הצבאי של וואלה! NEWS לענייני צבא דווח על העימותים וגם על הדחת מג"ד קרקל בשל החשד לניצול יחסי מרות.

תגובה ראשונה של דונלד טראמפ ג'וניור ושל אביו הנשיא טראמפ לפרסום של הניו יורק טיימס בדבר פגישתו של הבן עם עורכת דין רוסיה המקורבת לקרמלין
אורן נהרי עורך חדשות החוץ, עם הפרטים.

שמונים אלף ממריאים ונוחתים מדי יום בנמל התעופה בן גוריון והיום מתברר שהוא זוכה ללא מעט הערכה בעולם. זיו ריינשטיין עורך וואלה תיירות עם הפרטים.

הפרק השלישי בסדרת סרטי "כוכב הקופים" המתאר איך אחרוני בני האדם נמחקים מכדור הארץ יעלה מחר לאקרנים בישראל. אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה תרבות על הקשר בין הסרט לממשל טראמפ.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully