וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבאי בראיון ראשון וקלאב מד בדרך לת"א: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

11.7.2017 / 9:19

צילום: שי מכלוף, אבי כהן, יותם רונן, בני בן סימון

וואלה! NEWS משיקה את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

מנהיג חדש לעבודה: אבי גבאי היו"ר הנבחר של מפלגת העבודה מתחיל לעבוד. בראיון ראשון למהדורת וואלה!NEWS אמר כי הוא עסוק בלשכנע אנשים לתמוך במפלגת העבודה, "אנחנו צריכים מנהיגות שקרובה לעם" אמר. לדבריו, הוא יפעל לחיבור המחנות במפלגת העבודה "לא יהיה מחנה גבאי. אחבר את כולם למשימה הגדולה שהיא החלפת שלטון נתניהו ואנחנו נעשה זאת". ח"כ סתיו שפיר, שהתארחה אף היא במהדורת וואלה!NEWS, אמרה כי המאבק האמיתי שצריך לנהל הוא מאבק למלחמה בשחיתות הפוליטית. לדבריה "יש פה ממשלה שמקבלת החלטות, גם החלטות ביטחונית, כפי שמתברר כרגע מהחקירה שמתרחשת ברגעים אלה, על פי אינטרסים אישיים של העומד בראשה, אינטרסים הישרדותיים".

פרשת הצוללות: מצעד הנחקרים ביחידה הכלכלית במשטרה הולך ומתרחב: היום נחקרו שם אלוף במילואים אליעזר מרום צ'ייני ומקורבו של ראש הממשלה נחקר פעם נוספת. אבי אשכנזי, כתב המשטרה של וואלה! NEWS דיווח מיחידת להב 433.

תנופת בנייה? משך זמן בניית בניין בישראל במגמת העלייה והגיע ל31.3 חודשים. מדוע התהליך הזה הולך ומתארך ומה המחיר שלו? יעל דראל, כתבת הנדל"ן של וואלה!עסקים עם התשובות.

האג-דו חוזר לישראל: רשת קלאב מד מעוניינת לפתוח מלון הכל כלול חדש והפעם נבחנת העיר תל אביב. נשיא קלאב מד העולמי, הנרי ז'יסקר ד'אסטן, סיפר על כך בראיון לוואלה! תיירות. היכן יש מקום בעיר ללא הפסקה לריזורט כזה? זיו ריינשטיין, עורך וואלה! תיירות, עם הפרטים.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully