וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה עם 30 אנשים בתא": הישראלי העצור בתאילנד פונה לבית חולים

10.7.2017 / 16:47

הרב של בית חב"ד בקוסמוי, מנדי גולדשטיין, אמר כי נתי חדד טען כי הוא לא חש בטוב ופונה לבית החולים. הוא נעצר בחשד שממרפאתו פעלה כנופיית ישראלים שסחטה בתי עסק באי התיירותי. הוא אמור להשתחרר מחר, אם ישיג תעודת יושר מהשגרירות בבנגקוק

עריכת וידאו:ניר חן

נתי חדד, הישראלי שנעצר בחשד להחזקת נשק והפעלת מרפאה באופן בלתי חוקי בתאילנד, אושפז היום (שני) בבית חולים ממשלתי בקוסומוי אחר שטען כי הוא לא חש בטוב - כך מסר הרב של בית חב"ד באי, מנדי גולדשטיין.

חדד, שחברתו "קוסומוי חילוץ והצלה" פועלת בהתנדבות, מקווה להישאר בבית החולים עד מחר. הוא צפוי להשתחרר ממעצר אם יצליח להעביר לקוסומוי תעודת יושר דרך השגרירות הישראלית בבנגקוק. משפחתו, שאוספת עבורו כסף, אמורה להעביר מחר עוד 150 אלף באט - שהם כ-15 אלף שקל. עד כה הם גייסו לפחות 850 אלף באט.

לדברי גולדשטיין, "הוא לא הצליח להיות בתא מעצר עם 30 אנשים, ומשם פונה לבית חולים". חדד נעצר ביום שבת במהלך פשיטה של הרשויות על המרפאה הפועלת באי התיירותי. משפחתו של חדד אוספת כסף עבור שחרורו בערבות.

לקריאה נוספת בנושא
מקורבי הישראלי העצור בתאילנד: "העברנו את רוב הכסף לשחרורו"
משפחת הישראלי שנעצר בתאילנד במרוץ נגד הזמן: לא ישרוד בכלא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוען כי לא חש בטוב בתא. חדד מובל למעצר, שבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלירן חדד, אחיו של נתי, אמר לוואלה! NEWS כי אחיו הוא אמנם בעליה של חברת חילוץ והצלה, אך הוא מתפרנס מעבודה במועדונים ובברים שבאי. הוא טען כי מדובר במלחמה של מתחרים עסקיים שרצו לסגור את הבר החדש שהיה אמור להיפתח אתמול.

"אחי עזר להרבה ישראלים בתאילנד והכול היה בהתנדבות. המעצר הזה הוא תוצר של מלחמה בין מתחרים עסקיים". חדד בטוח לחלוטין כי אחיו חף מפשע וכי הוא הופלל. "בן אדם שמחזיק נשק לא חוקי מחזיק אותו במגרה? ללא מנעול?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully