וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: טראמפ ג'וניור פרסם סרטון שבו אביו "מיירט" את CNN

פחות משבוע לאחר שפרסם נשיא ארצות הברית סרטון שבו הוא "מכה" את הרשת, העלה בנו סרטון שבו טראמפ מיירט מדרכו מטוס שעליו מודבק הלוגו של הרשת. בעבר אמרו ב-CNN: "התנהגות ילדותית שאינה לרמת התפקיד שלו"

צילום: מתוך הטוויטר של דונלד טראמפ ג'וניור, עריכה: טל רזניק

בנו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ ג'וניור, פרסם היום (ראשון) סרטון ערוך ובו נראה אביו "מיירט" מטוס של CNN. הפרסום מגיע פחות משבוע לאחר פרסום סרטון דומה בידי הנשיא עצמו, שבו הוא נראה "מכה" את CNN במסגרת סרטון היאבקות ישן שלו מתכנית ההיאבקות WWE.

זאת הייתה האחרונה והחריפה ביותר בשורת מתקפות של טראמפ נגד הרשת, שלאחרונה פרסמה דיווח שגוי על קשר של אחד מיועציו עם רוסיה. הרשת פרסמה בתגובה לסרטון ה"היאבקות": "זהו יום עצוב שבו נשיא ארצות הברית מעודד אלימות נגד כתבים. שרה האקבי (דוברת הבית הלבן) שיקרה בבירור כשאמרה שהנשיא לעולם לא עושה זאת".

עוד מסרה אז הרשת כי "במקום להתכונן למסעותיו מעבר לים, לפגישתו הראשונה עם ולדימיר פוטין, להתמודד עם קוריאה הצפונית ולעבוד על רפורמת הבריאות שלו, הוא מעורב במקום זאת בהתנהגות ילדותית שאינה לרמת התפקיד שלו. אנחנו נמשיך לעשות את עבודתנו. כדאי שהוא יתחיל לעשות את עבודתו שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully