וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי גבאי לוואלה! NEWS: "צריך להפסיק לעסוק בנתניהו ולדבר עלינו"

יעקב אילון

9.7.2017 / 15:44

המועמד לראשות מפלגת העבודה אמר בריאיון כי הוא מתכוון לשנות את התפיסה של האופוזיציה "להחלפת ראש הממשלה". עוד הוסיף: "הייתי שר, ראיתי 400 מיליארד שקל שמנוהלים ברשלנות. השרים עסוקים רק ביהודה ושומרון - נגמר עידן ההטבות"

עריכת וידאו:ניר חן

אבי גבאי, המועמד לראשות מפלגת העבודה, אמר היום (ראשון) באולפן וואלה! NEWS כי הוא מתכוון לשנות את התפיסה המקובלת של האופוזיציה "לנסות להחליף את ראש הממשלה בנימין נתניהו". לדבריו, "כל הזמן מדברים על השחיתות שלו ורק 'נתניהו, נתניהו ונתניהו'. אני טוען שאנחנו צריכים להפסיק לעסוק בו ולדבר על מה אנחנו נעשה. מה התקווה שאנחנו מביאים לציבור הישראלי".

הוא הוסיף כי "אנחנו צריכים לגרום לאנשים לצאת ולהצביע". גבאי טוען כי הפער בינו לבין יריבו עמיר פרץ אפסי. "כל קול חשוב וכל אדם שיוצא לממש את זכותו הדמוקרטית ולהצביע חשוב לנו, אחרת אנחנו נמצא את עצמנו שוב בפוליטיקה של פעם ומפלגת העבודה תהיה שוב באופוזיציה".

המועמדים לפריימריז במפלגת העבודה בעימות באולפן וואלה! NEWS 4 ביוני 2017. ראובן קסטרו
גבאי/ראובן קסטרו

על היתרון של פרץ בתור איש הסתדרות, אמר: "ברור שזה דבר שעוזר לו, אני לא מתלונן ולא מקטר. אני דואג להביא אנשים אחרים. אני חושב שאין פערים גדולים מאוד בין התפיסה של פרץ לשלי בנושאים כלכליים חברתיים. יש פער גדול מאוד בהבנה של הנושאים הכלכליים עצמם".

לדבריו, "אני לא בעד להעלות מסים או להוריד מסים. אני בעד לשפר את האפקטיביות של המערכת הציבורית. ברגע שנשפר אותה האזרחים יקבלו שירותים טובים יותר. במקרה כזה יהיה לנו כסף להעלות קצבאות למי שצריך. יש מספיק כסף. יש 400 מיליארד שקל שמנוהלים בצורה רשלנית, בזבזנית מטורפת. אני הייתי שר וראיתי ששרי הליכוד היום עסוקים רק בדבר אחד - ביהודה ושומרון. נגמר עידן ההטבות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עמיר פרץ מגיע לפגישה עם יצחק הרצוג 5 ביוני 2017. ראובן קסטרו
פרץ/ראובן קסטרו

גבאי יצא בריאיון נגד שיטת המינויים הפוליטיים בישראל. "הבשורה היא תוכנית שאומרת דבר פשוט – תוכנית כלכלית-חברתית, תוכנית מדינית", אמר. "בתוכנית מדינית, להפסיק את המינויים הפוליטיים בישראל. זה נושא שהוא חלק מהבעיה בכל נושא שתיקח בישראל. אצלי זו אג'נדה. במוסד, בצבא, אין מינויים פוליטיים – יש אנשים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully