וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שנים לצוק איתן ו"משמר המפרץ" של המשטרה: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

6.7.2017 / 14:00

מורה ואיש משטרה מואשמים בביצוע עבירות מין בנערות, גבאי או פרץ -מי יביא יותר מנדטים לעבודה? שלוש שנים לצוק איתן, צעדי המשטרה להתמודדות עם הפשיעה בחופים, איפה יש יותר סיכוי לזכות בהגרלת "מחיר למשתכן" והשינוי שעברה הונדה סיוויק

צילום:בני בן סימון, ניב אהרונסון, מאצ'י הוף עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

כתב אישום הוגש היום נגד מורה לקולנוע מהרצליה שקיים יחסי מין עם תלמידתו. אבי אשכנזי, הכתב המשטרתי של וואלה! NEWS עם הפרטים.

בועז מישורי, מש"ק במשטרת אריאל, מואשם בעבירות מין בארבע ילדות בנות שש עד שמונה. השוטר,שהדריך ילדים וילדות במוסדות החינוך ובקייטנות במסגרת תפקידו ניצל את מעמדו כדי לבצע מעשים מגונים בקטינות.

שלוש שנים לצוק איתן, וגם הקיץ הזה מביא איתו שקט מתוח בגבול עזה. אמיר בוחבוט, הכתב הצבאי של וואלה! NEWS על המצב היום ועל העבודות נגד איום המנהרות.

סקר וואלה! NEWS בעקבות הפריימריז בעבודה, בניהולו של פרופסור קמיל פוקס כולל מדגם מייצג של כלל האוכלוסיה בישראל בהשתתפות 750 נשאלים. הסקר בדק כמה מנדטים תקבל העבודה אם בראשותה יעמדו עמיר פרץ או אבי גבאי. הפרופ' פוקס וטל שלו, הכתבת הפוליטית של וואלה! NEWS עם התוצאות והפרשנות באולפן.

משמר המפרץ נוסח משטרת ישראל. עם התגברות הפשיעה בחופי הים המשטרה נערכת עם אמצעים חדשים. אבי אשכנזי שב ודווח.

ההרשמה להגרלת 15 אלף דירות במסגרת "מחיר למשתכן" תיסגר ביום ראשון הקרוב. הילה ציאון, עורכת וואלה נדל"ן סיפרה איפה יש יותר סיכויים לזכות.

הונדה סיוויק, אחת מהמכוניות המשפחתיות הפופולריות בארץ, עוברת שינוי: מנוע קטן יותר וחזק יותר ויש חבילת מערכות בטיחות מתקדמות. קינן כהן, עורך וואלה רכב לקח אותה לנסיעת מבחן.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully